جاده شمال قفل شد ؛ حجم باورنکردنی و بی‌سابقه ترافیک نوروزی چالوس و هراز

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: در محور چالوس و آزادراه تهران – شمال ترافیک سنگین و در محورهای هراز و فیروزکوه تردد روان است.

جاده شمال قفل شد ؛ حجم باورنکردنی و بی‌سابقه ترافیک نوروزی چالوس و هراز

چالوس قفل شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: در محور چالوس و آزادراه تهران – شمال ترافیک سنگین و در محورهای هراز و فیروزکوه تردد روان است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی اعلام کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.

همچنین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله نیز ترافیک سنگین است.

در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین _ رشت (رفت و برگشت) تردد روان است و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

این مرکز در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها که صبح امروز -یکشنبه- به‌روزرسانی شده است، از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین _ کرج _ تهران حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج _ قزوین محدوده های مهرویلا و پل کردان و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار _ تهران در برخی مقاطع خبر داد.

ترافیک سنگین درجاده‌های شمالیسرهنگ جهان‌تاب از اعمال اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات پایان هفته در صورت پرحجم بودن تردد خودرویی در محورهای ارتباطی مازندران خبرداد و رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است

دیگر رسانه ها

کدخبر: 130403

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر