هادی چوپان

هادی چوپان قهرمان آرنولدکلاسیک انگلیس شد/ جایزه 150 هزار دلاری را هادی چوپان درو کرد

هادی چوپان با حضور در بخش اوپن آرنولدکلاسیک انگلیس، توانست از حریفان خود پیشی بگیرد و به عنوان قهرمان این مسابقات اعلام شود.

هادی چوپان قهرمان آرنولدکلاسیک انگلیس شد/ جایزه 150 هزار دلاری را هادی چوپان درو کرد

هادی چوپان با حضور در بخش اوپن آرنولدکلاسیک انگلیس، توانست از حریفان خود پیشی بگیرد و به عنوان قهرمان این مسابقات اعلام شود. او دو هفته قبل در آرنولدکلاسیک آمریکا حضور یافت و با ارائه ورژنی بی‌نظیر از خود، قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش عرشه آنلاین، با تلاش و آماده‌سازی که انجام داده بود، هدف بعدی خود را در آرنولدکلاسیک انگلیس قرار داد. با وجود مشکلات ویزا، او به مسابقه رسید و دوباره با رقیب اصلی خود، سامسون داوودا، روبرو شد.

با اینکه از شب گذشته که مرحله مقدماتی دسته اوپن به پایان رسیده بود، برخی گمانه زنی‌ها در خصوص احتمال پیروزی سامسون داوودا وجود داشت، اما امشب در فینال هادی چوپان با انرژی فوق العاده و بدنی فوق آماده روی استیج رفت و همه چشم‌ها را به خود خیره کرد.

هادی چوپان که حالا اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارد، قبلا بارها سامسون داوودا را شکست داده بود و این بار نیز همین ماجرا تکرار شد و گرگ پارسی توانست قهرمانی خود را در بریتانیا جشن بگیرد.

هادی چوپان

فوق ستاره بدنسازی ایران و جهان که حالا برای فتح دومین مسترالمپیای خود دورخیز کرده، بعد از کسب جایزه 300 هزار دلاری آرنولدکلاسیک آمریکا، در انگلستان نیز جایزه 150 هزار دلاری نفر اول دسته اوپن را از آن خود کرد. 

اما اتفاق ویژه برای هادی چوپان جایی بود که او مدال و تندیس قهرمانی خود را از دست دو اسطوره بدنسازی جهان دریافت کرد. رونی کلمن که وضعیت جسمانی مناسبی هم ندارد و با عصا حرکت می‌کند، با حضور روی استیج مدال هادی را به او اهدا کرد و از سوی دیگر آرنولد هم مثل همیشه تندیسی که ویژه قهرمان مسابقات آرنولدکلاسیک است را به هادی چوپان تحویل داد.

این لحظه ویژه‌ای برای هادی چوپان بود و به نظر می‌رسید او نیز از قرار گرفتن در یک قاب سه نفره با آرنولد و رونی کلمن که روی همدیگر 15 قهرمانی در مسترالمپیا دارند، کاملا هیجان زده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 130373

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر