سهام عدالت

خبر داغ از سهام عدالت | سهام سهام عدالتی ها این مطلب را بخوانید

سهام عدالت متشکل از سهام 49 شرکت بورسی و غیربورسی می باشد که در یک سبد قرار گرفته اند و در حال حاضر صاحبان سهام می توانند سهام عدالت خود را از طریق همین سامانه(کاملا غیر حضوری و بدون نیاز به عضویت در کارگزاری یا داشتن کد بورسی) مشاهده کنند

خبر داغ از سهام عدالت | سهام سهام عدالتی ها این مطلب را بخوانید

سهام عدالت متشکل از سهام ۴۹ شرکت بورسی و غیربورسی می باشد که در یک سبد قرار گرفته اند و در حال حاضر صاحبان سهام می توانند سهام عدالت خود را از طریق همین سامانه(کاملا غیر حضوری و بدون نیاز به عضویت در کارگزاری یا داشتن کد بورسی) مشاهده کنند 

به گزارش عرشه آنلاین در صورت تمایل فعلا تا ۶۰% از آن را به فروش برسانند. لازم به ذکر است تنها سهامدارانی که در سامانه SamaneSe.ir روش "سهامداری مستقیم" را انتخاب نموده اند قادر به فروش هستند.

موارد زیر را به ترتیب چک کنید:

۱) کد ملی وارد شده سهام عدالت داشته باشد. (از طریق ورود کد ملی در سایت SamaneSe.ir سازمان خصوصی سازی)

۲) مطمئن شوید در سایت SamaneSe.ir روش "سهامداری مستقیم" را انتخاب کرده باشید.

۳) اطمینان پیدا کنید که شماره همراهی که وارد می کنید همان شماره همراه ثبت شده در سایت سازمان خصوصی سازی و حتما به نام خودتان باشد.

۴) شماره شبای شما نزد سامانه خصوصی سازی ثبت نگردیده یا بنام شما نمی باشد.

۵) اگر شما پیشتر در سامانه ی سهام عدالت کارگزاری دیگری ثبت نام کرده باشید دیگر نمی توانید در هیچیک از سامانه های فروش سهام عدالت، ثبت نام انجام دهید.

۶) سهامداران عدالت می توانند جهت به روزرسانی شماره شبا و تلفن همراه خود، ازطریق قسمت "مشاهده/ویرایش پروفایل" سایت سپرده گذاری به آدرس panel.SahamEdalat.ir استفاده نمایند .لازم است شماره شبا و شماره تلفن همراه متعلق به خود فرد باشد.

۷) درصورتیکه هنگام ثبت نام ، پیغام "برای کد ملی مورد نظر قبلا کارگزار ناظر تعیین شده است" نمایش داده شد، جهت اطلاع از کارگزار ناظر تعیین شده، می توانید با شماره ۱۵۶۹ داخلی ۱ تماس حاصل فرمایید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 129585

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر