تغییر شرایط تعویض پلاک برای خودروهای داخلی با مدل ۱۴۰۳ + جزئیات

معاون فنی و مهندسی پلیس راهور فراجا شرایط شماره گذاری خودروهای تولیدی با مدل سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

تغییر شرایط تعویض پلاک برای خودروهای داخلی با مدل ۱۴۰۳ + جزئیات

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمدعلی زارع معاون فنی و مهندسی پلیس راهور فراجا با اشاره به درج مدل سال بعد برای خودروهای تولیدی بعد از دهه فجر، اظهار داشت : هرساله در ایام مبارک دهه فجر، اجازه درج مدل سال بعد در خودروهای تولیدی و اسناد آنها به خودروسازان داده می شود که امسال هم طبق روال سال های گذشته این امکان برای خودروسازان میسر گردید.

وی افزود: خودروهای تولید داخل که از طرف شرکت های سازنده مشخصات فنی آنها مانند شماره شاسی ، پلاکت مشخصات و همچنین اسناد فروش آنها مشخص کننده مدل ۱۴۰۳ باشد و به پلیس معرفی شوند، با مدل ۱۴۰۳ شماره گذاری خواهندشد؛ لذا مدل درج شده توسط پلیس در اسناد مالکیت صادره منطبق با مشخصات و مختصات فنی و اسناد فروش شرکت سازنده بوده و معیار تعیین مدل وسایل نقلیه تولیدی می باشد.

معاون فنی و مهندسی پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد : هر خودرویی که در حال حاضر شماره گذاری می شود، درصورتی مدل آن ۱۴۰۳ در اسناد درج می شود که شرایط فوق را داشته باشند، در غیر این صورت مدل آنها منطبق با مشخصات فنی و اسناد فروش شرکت سازنده خواهد بود.

گفتنی است رئیس پلیس راهور فراجا ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام کرده بود که امسال هم برابر روش سنوات گذشته، خودروهای تولید داخل از ۲۳ بهمن به مدل ۱۴۰۳ شماره گذاری و سند می‌شوند.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 129419

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر