خبر مهم برای بازنشستگان / افزایش وام بازنشستگان در سال آینده/ مبلغ وام چقدر می شود؟

احتمال افزایش وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ قوت گرفت.

خبر مهم برای بازنشستگان  / افزایش وام بازنشستگان در سال آینده/ مبلغ وام چقدر می شود؟

احتمال افزایش  وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ قوت گرفت.​نحوه ثبت‌نام  وام بازنشستگان و  مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی  و صندوق بازنشستگی  و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران  اعلام شد. وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی  و بازنشستگان کشوری به بازنشستگان واجد شرایط  پرداخت می‌شود.  ثبت‌نام وام بازنشستگان  به  شکل غیرحضوری انجام می‌شود

به گزارش عرشه آنلاین،رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در ارتباط با افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ توضیح داد.

علی دهقان‌کیا در ارتباط با وام بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان وام بازنشستگان از ۱۲ میلیون تومان ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در ارتباط با افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: این موضوع در هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی مطرح شده و به احتمال زیاد وام بازنشستگان در سال آینده افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر مبلغ وام پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی ۲۰ میلیون تومان است که انتظار می‌رود این رقم در سال آینده به بیش از ۳۰ میلیون تومان برسد، البته همانطور که گفته شد این موضوع باید در هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی به تصویب برسد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران افزود: در صورتی که وام بازنشستگان افزایش پیدا کند این افزایش از سال آینده عملیاتی خواهد شد.

دهقان‌کیا ادامه داد: امسال قرار بود ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی در سراسر کشور از این تسهیلات برخوردار شوند که تا امروز حدود ۵۰ درصد از بازنشستگان وام ۲۰ میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند و تا پایان سال نیز تعدادی شاید وام اشاره شده را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: امسال تامین اجتماعی ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت وام به بازنشستگان در نظر گرفته بود.

وی افزود: وام اشاره شده با کارمزد ۴ درصد و بدون سود به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

دهقان‌کیا در ارتباط با نحوه ثبت‌نام و دریافت وام بازنشستگان گفت: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت کانون‌های بازنشستگی در هر استان، اقدام به ثبت‌نام و در ادامه نسبت به دریافت وام اشاره شده اقدام کنند.

 

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 128788

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر