وضعیت بازار تهران خطرناک شد! بازار تهران صاحب شهردار می‌شود

چمران: بازار تهران صاحب شهردار می‌شود

وضعیت بازار تهران خطرناک شد! بازار تهران صاحب شهردار می‌شود

رئیس شورای شهر تهران: مشکل بازار زیاد است و باید حل شود و همهٔ دستگاه‌ها باید همکاری کنند.

برای بازار تهران طرحی داریم که یک شهردار مشخص برای منطقهٔ بازار زیرنظر شهرداری منطقه ۱۲ ایجاد می‌شود.

پیش از این استاندار تهران با بیان اینکه فرسودگی بازار تهران نگران کننده است، گفت: این بازار نیاز به تحول اساسی در ساختار و ترکیب خود دارد.

علیرضا فخاری  با هشدار در خصوص وضعیت ایمنی بازار اظهار کرد: ایمنی بازار تهران به لحاظ سازه، استحکام بنا، نوع دسترسی و نگهداری امکانات در معرض تهدید است.

وی افزود: وجود برخی اقلام در بازار تهران که قابلیت نگهداری خارج از این فضا را دارند، خود نوعی تهدید بوده و بزرگترین مشکلی است که ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.

 مجموعه بازار تهران که مملو از مغازه و انبارهای قدیمی و ناایمن است که هر چند وقت یکبار شاهد آتش سوزی در این اماکن هستیم، موضوع ایمن سازی بازار تهران به عنوان قلب اقتصادی پایتخت در سال‌های اخیر مورد توجه شهرداری و اعضای شورای شهر تهران بوده اما سریال تکراری آتش سوزی ها در بازار را هر چند وقت یکبار شاهد هستیم.

علیرضا زاکانی چندی پیش در خصوص آخرین وضعیت ایمن سازی بازار تهران چندی پیش به خبرنگار ایرنا، گفته بود: طرح ایمن سازی این مجموعه دنبال می‌شود اما سرعت آن کُند است.

وی اضافه کرد: به هرحال موضوع ایمنی بازار تهران با توجه به وسعت و موقعیت و سایر اقدامات، بسیار پیچیده است و نیاز به زمان دارد اما این طرح در حال دنبال شدن است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 128703

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر