عنابستانی رای نیاورد

عنابستانی نماینده سبزوار رای نیاورد

عنابستانی رای نیاورد

علی اصغر عنابستانی هم که با ماجرای سیلی به یک سرباز در سال ۹۹ معروف شده بود هم از راهیابی به مجلس بازمانده است

در ۳ بهمن ۱۳۹۹ ممانعت یک سرباز وظیفه پلیس راهور به نام عابد اکبری از ورود بدون مجوز خودرو وی به خط ویژه اتوبوس در محدوده دروازه دولت تهران، علی‌اصغر عنابستانی عصبانی شد و از خودرو پیاده شده به صورت این سرباز سیلی زد. پس از اینکه فیلم این اتفاق در فضای مجازی همه‌گیر شد در خبرگزاری‌های مختلف به آن پرداخته شد.

شکایت پلیس راهور

پس از این اتفاق پلیس راهور شکایت خود را از ایشان به دادسرا ارائه داد. عنابستانی نیز پس از اعلام وصول شکایت پلیس، شکایتی را علیه این سرباز ثبت کرد.

محکومیت

دادگاه در رأی بدوی به اتهام ضربه (سیلی) به سرباز ناجا وی را به سه ماه و یک روز حبس محکوم کرده‌است.

اظهارات

عنابستانی پس از رسانه ای شدن خبر، ماجرای سیلی را به‌کلی تکذیب کرد و گفت « اینکه گفته می‌شود، بر صورت سرباز پلیس راهور سیلی زدم، اصلاً صحت ندارد.من در اثر عصبانیت فقط سرباز را که در حال توهین بود، هل دادم»وی در آخرین اظهار نظر خود پس از محکومیت دادگاه بدوی در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: «قانون، فصل الخطاب بوده و هست. فرقی نمی‌کند که بالاترین مقام اجرایی باشی از آن تمکین نکنید یا وزیر باشی و ترک فعلی کنی یا خردتر و ساده‌تر عنابستانی باشی که به علت خستگی سربازی که توهین کرده‌است را هول بدهی. سوگند خوردم از قانون اطاعت کنم و پای این سوگند هستم، همچنان که در ۱۵ سالگی جانم را در طبق اخلاص گذاشتم

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 128601

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر