خبر هیجان‌انگیز برای مالکان این گوشی‌های سامسونگ

به روزرسانی جدید گلکسی بادز، هوش مصنوعی را به هنذفری سامسونگ اضافه می کند. مهم ترین ویژگی این آپدیت اضافه شدن قابلیت ترجمه ی زنده تماس است.

خبر هیجان‌انگیز برای مالکان این گوشی‌های سامسونگ

به روزرسانی جدید گلکسی بادز، هوش مصنوعی را به هنذفری سامسونگ اضافه می کند. مهم ترین ویژگی این آپدیت اضافه شدن قابلیت ترجمه ی زنده تماس است.

قابلیت مذکور به شما امکان می دهد با افرادی که به زبان دیگری صحبت می کنند، تلفنی مکالمه کنید.

براساس بیانیه ی سامسونگ، آپدیت جدید گلکسی بادز را بهتر از قبل با سری گلکسی S۲۴ تطبیق می دهد. قابلیت های هوش مصنوعی پرچم داران سامسونگ برای تعداد بسیار کمی از محصولات این شرکت منتشر خواهند شد. بنابراین، بهره مندی گلکسی بادز از این قابلیت ها خبر خوشی برای کاربرانش محسوب می شود.

سامسونگ اشاره می کند که سوئیچ خودکار به سری گلکسی بادز نیز خواهد آمد. این ویژگی هنگامی که به چند دستگاه ازطریق بلوتوث (Bluetooth) متصل هستید، باعث می شود تجربه ی آسان تری برای جابه جایی در بین دستگاه ها داشته باشید. درصورت تماس تلفنی، اندروید به طور خودکار دستگاه پخش را تغییر می دهد تا تماس را بدون متوقف کردن پخش محتوا برقرار کنید.

Auracast ویژگی دیگری است که با آپدیت جدید به گلکسی بادز اضافه خواهد شد. Auracast امکان اتصال چندین دستگاه به یک منبع صوتی را فراهم می کند و حالا مدل های مختلف گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ می توانند از این قابلیت برای اتصال به چندین ایرباد استفاده کنند

علاوه براین، به کمک ویژگی صدای ۳۶۰ درجه ی Auracast در تلویزیون هایی که از آن پشتیبانی می کنند، کاربران میتوانند ازطریق گلکسی بادز به صدای فراگیر مجازی گوش دهند.

آپدیت جدید برای گلکسی بادز ۲ و گلکسی بادز ۲ پرو و گلکسی بادز FE که جزء بهترین هدفون های بی سیم هستند، در چند روز آینده دردسترس قرار می گیرد.

گوشی گلکسی اس ۲۴ معرفی شد. در آن زمان این ویژگی به صورت اختصاصی برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ عرضه شد. اما گوشی‌های زیر نیز در اواخر ماه مارس حدود یک ماه دیگر به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند.

 

فهرست گوشی‌هایی که به هوش مصنوعی سامسونگ مجهز خواهند شد

 

گلکسی اس ۲۳ (معمولی، پلاس و اولترا)

گکسی اس ۲۳ ای‌اف

گلکسی زد فولد ۵

گلکسی زد فلیپ ۵

گلسی تب اس۹، اس۹ پلاس و اس۹ اولترا

یکی از مهم‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی سامسونگ قابلیت Circle to Search است. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد که هر چیزی را در صفحه نمایش گوشی با کشیده یک دایره دور آن در گوگل جستجو کند.

 

هوش مصنوعی برای ترجمه از دیگر ابزارهای معرفی شده است که می‌تواند برای ترجمه گفتگوی رو در رو یا تلفنی مورد استفاده قرار گیرد.

 

برای ویرایش عکس نیز هوش مصنوعی سامسونگ ابزارهایی معرفی کرده است. البته که از زمان معرفی برخی از این قابلیت‌های بیشتر از باقی مورد توجه قرار گرفته‌اند.

 

باید در نظر داشت که بر اساس اعلام سامسونگ ابزارهای هوش مصنوعی گرچه برای مدتی نامعلوم رایگان است در آینده هزینه خواهد داشت که هنوز میزان و زمان پولی شدن آن مشخص نیست.

منبع: فرآرو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127723

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر