شیرخشک

ارائه شیرخشک یارانه‌ای با کدملی برای ایرانیان و با شناسه یکتا برای اتباع

ایرانیان با ارائه کد ملی و اتباع با ارائه شناسه یکتا می‌توانند شیر خشک یارانه‌ای را با قیمت قبل از داروخانه‌ها دریافت کنند.

ارائه شیرخشک یارانه‌ای با کدملی برای ایرانیان و با شناسه یکتا برای اتباع

ارائه شیرخشک یارانه‌ای با کدملی برای ایرانیان و با شناسه یکتا برای اتباعرئیس سازمان غذا و دارو با تاکید بر روند پایدار و ایجاد ثبات در تولید، تامین و توزیع شیر خشک در کشور، گفت: ایرانیان با ارائه کد ملی و اتباع با ارائه شناسه یکتا می‌توانند شیر خشک یارانه‌ای را با قیمت قبل از داروخانه‌ها دریافت کنند.

عرشه آنلاین، رئیس سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه در هر صورت برای دریافت شیر خشک یارانه‌ای، نیاز است که مشخص باشد محصول به چه کسانی ارایه شده، افزود: پیش از این به شیرخشک ارز ۴۲۰۰ تومانی تعلق می‌گرفت؛ بنابراین به دلیل اختلاف قیمت موجود، احتمال خروج شیرخشک‌ها از زنجیره و قاچاق معکوس آن و یا استفاده در مصارف دیگر نظیر شیرینی فروشی‌ها و... وجود داشت.

وی ادامه داد: به همین دلیل طرح اصلاح ارز ترجیحی شیرخشک پیگیری شد و با اجرای این طرح مقرر شد به کودکان زیر دو سال ماهانه ۱۰ قوطی شیرخشک و با همان قیمت قبلی ارایه شود. بر همین اساس هم عرضه شیرخشک با کد ملی نوزاد و ثبت در سامانه تی‌تک در داروخانه‌ها از ۲۰ مهرماه امسال الزام‌آور شد تا طول زنجیره تامین تا مصرف قابل رصد باشد.

منبع: شهرآرا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127680

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر