فال حافظ

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ پنجشنبه 3 اسفند ماه 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ  پنجشنبه 3 اسفند ماه 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود

فـال حـافـظ امروز ۳ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره 489 دیوان حافظ : ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

تعبیر غزل شماره 489 حافظ در فال شما :

اندوه و ناامیدی را از دل بیرون کرده و شاد باشید که ایام خوشی و سرور فرا رسیده است. در روزگار کامیابی و شادی دیگران را فراموش نکنید و به فقرا و نیازمندان کمک کنید.

خداوند را به خاطر نعمت های بی دریغش شکرگزار باشید و با دیگران به خوبی رفتار کنید. غرور و خودبینی نتیجه خوبی نخواهد داشت، از آن برحذر باشید.

فـال حـافـظ امروز ۳ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره 90 دیوان حافظ : ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت

تعبیر غزل شماره 90 حافظ در فال شما :

راه چاره شما صبر و تحمل است، به زودی اوضاع سر و سامان خواهد گرفت و رحمت خداوند شامل حال شما خواهد شد. غمگین نباشید که روزهای شاد در راه است و به مراد دل خود خواهید رسید.

به قول هایی که داده اید عمل کنید. مطمئن باشید رنج هایی که تا امروز تحمل کرده اید بی پاسخ نخواهد ماند.

فـال حـافـظ امروز ۳ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره 23 دیوان حافظ : خیال روی تو در هر طریق همره ماست

تعبیر غزل شماره 23 حافظ در فال شما :

همواره تصویر یار را در ذهن تان مرور می کنید و هر لحظه به یادش هستید، اگر مدعی عشق هستید برای رسیدن به معشوق باید صبوری کنید.

ناامیدی را از خود دور کنید و عزلت نشینی و تنبلی را کنار بگذارید، عزم خود را جزم کرده و برای رسیدن به هدفتان تمام تلاش خود را بکنید، ممکن است بیشتر از آن چه انتظار دارید طول بکشد اما مطمئن باشید با تلاش و توکل در نهایت پیروزی با شماست و به مراد دلتان خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز ۳ اسفند متولدین تیر

غزل شماره 354 دیوان حافظ : به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم

تعبیر غزل شماره 354 حافظ در فال شما :

رفتاری سرشار از عشق و مهربانی دارید و محبت خود را از هیچکس دریغ نمی کنید. با افراد باتجربه و متخصص مشورت کنید تا دچار خسران نشوید و به سعادت و خوشبختی برسید.

مال و ثروت دنیوی اگرچه برای رفاه و آسایش است اما ابدی نیست، از وابستگی به مادیات برحذر باشید که محبت و عشق سرمایه های جاودان هستند.

فـال حـافـظ امروز ۳ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره 449 دیوان حافظ : ای که مهجوری عشاق روا می‌داری

تعبیر غزل شماره 449 حافظ در فال شما :

اگر به توانایی های خود در انجام کاری شک دارید، قبل از شروع خوب فکر کرده و توانایی های خود را بسنجید. لازم است به عواقب عمل خود توجه داشته باشید و با ندانم کاری باعث رنج خود نشوید.

نیتی در دل دارید که برای تحقق آن باید تلاش و پشتکار زیادی داشته و در طول مسیر نقاط ضعف و اشتباهات خود را شناخته و به دنبال برطرف کردن آن ها باشید.

فـال حـافـظ امروز ۳ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره 267 دیوان حافظ : ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

تعبیر غزل شماره 267 حافظ در فال شما :

انتظار شما را بی طاقت کرده و در استرس و نگرانی هستید که آیا معشوق نیز شما را دوست دارد یا خیر. در عشق و غاشقی درد و رنج طبیعی است، اندوهگین نباشید، به زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید و لطف شخصی شامل حال شما خواهد شد.

آینده خوبی در پیش داری و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی های مسیر را تحمل کنید.

فـال حـافـظ امروز ۳ اسفند متولدین مهر

غزل شماره 14 دیوان حافظ : گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب

تعبیر غزل شماره 14 حافظ در فال شما :

خدا را همیشه در نظر داشته و شکرگزار او باشید. گاهی احساس تنهایی می کنید اما بدانید خداوند در همه حال همراه و حامی شما خواهد بود.

آن چه برای خود می پسندید برای دیگران هم بخواهید. به زودی از سرگردانی نجات پیدا می کنید. دوستان دلسوز کمکتان می کنند و با مشورت با آن ها می توانید به مقصود خود برسید.

صبر داشته باشید، به زودی به مقامی نائل می شوید که همه انگشت به دهان خواهند ماند!

فـال حـافـظ امروز ۳ اسفند متولدین آبان

غزل شماره 151 دیوان حافظ : دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی‌ارزد

تعبیر غزل شماره 151 حافظ در فال شما :

غم و غصه تا کی؟!

برای کاری که هیچ منفعتی برای شما نداشته دچار اندوه شده اید که کاملا بی دلیل و بدون منطق است. زیاد به دشمنان خود توجه نکنید. شاید ظاهرا در کاری که برایش رنج و سختی زیادی تحمل کرده اید و از مال و جان خود مایه گذاشته اید، شکست خورده باشید اما بهتر است از گذشته درس گرفته و آن را رها کنید.

هرچه اهداف عالی تر و آرزوهای بزرگ تر داشته باشید سختی ها و مشکلات راه نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین قبل از شروع کار فکر همه چیز را بکنید. قناعت پیشه کنید و به خداوند توکل کنید تا به مراد دل خود برسید.

فریب ظاهر افراد حیله گر را نخورید که سعی می کنند شما را از راه به در کنند.

فـال حـافـظ امروز ۳ اسفند متولدین آذر

غزل شماره 334 دیوان حافظ : گر دست رسد در سر زلفین تو بازم

تعبیر غزل شماره 334 حافظ در فال شما :

اهداف و آرزوهای بزرگی در دل دارید، اگر می خواهید به مراد دل دست پیدا کنید باید از عزم راسخ و همت عالی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را به کار بگیرید.

در راه رسیدن به مقصود از مشکلات و موانع عبور کنید و ناامید نشوید تا کامیاب و پیروز شوید. اجازه ندهید کنایه افراد حسود و بددل شما را از رسیدن به هدف بازدارد. به خداوند توکل داشته باشید.

فال حافظ امروز ۳ اسفند متولدین دی

غزل شماره 414 دیوان حافظ : گلبن عیش می‌دمد ساقی گلعذار کو

تعبیر غزل شماره 414 حافظ در فال شما :

نسبت به شرایطی که در آن قرار دارید شاکی هستید، عده ای توانایی و قدرت را از شما سلب کرده اند، سکوت را بشکنید و از حق خود دفاع کنید.

فرد خیال پردازی هستید. مسائل عادی و پیش پا افتاده شما را ارضا نمی کند. برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید و موانع را پشت سر بگذارید.

فـال حـافـظ امروز ۳ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره 98 دیوان حافظ : اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح

تعبیر غزل شماره 98 حافظ در فال شما :

همت عالی و تلاش کلید رسیدن به موفقیت و مراد دل است. اگر با تمام وجود در راه رسیدن به مقصود تلاش کنید به زودی به هدف خود رسیده و در کارتان موفق خواهید شد. روزهای خوش در راه است و غم و درد فراموش خواهد شد.

در کنار کار و موفقیت، از اطرافیان و خانواده غافل نشوید. آنچه برای خودتان دوست ندارید برای دیگران هم نخواهید.

فـال حـافـظ امروز ۳ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره 226 دیوان حافظ : ترسم که اشک در غم ما پرده‌در شود

تعبیر غزل شماره 226 حافظ در فال شما :

به زودی نتیجه صبوری و شکیبایی خود را خواهید دید و به مراد دلتان می رسید. مشکلات و سختی هایی که سر راه شما ظاهر شده به علت بی توجهی شما و دوستی با افراد غیرقابل اعتماد است.

اسرار دل را برای هرکسی بازگو نکنید، اگرچه شما کاری از دست تان برنمی آید اما خداوند صدای شما را می شنود. دعا کنید و دل به او بسپرید. برای پیروزی و موفقیت درمورد هر کاری خوب فکر کنید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127645

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر