تعطیلی

اطلاعیه تعطیلی مدارس 7 اسفند

با توجه به برودت و سرمای شدید در نواحی مختلف کشور، مدارس ابتدایی برخی برای فردا دوشنبه ۷ اسفندماه مناطق مجازی و غیر حضوری شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس 7 اسفند

به گزارش عرشه آنلاین، کلیه مدارس استان قم فردا غیر حضوری و ادارات و دانشگاههای استان با یک ساعت تاخیر فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد

مدیر کل مدیریت بحران قم: با توجه به شرایط جوی، مدارس استان قم فردا دوشنبه کلیه مدارس استان قم، کلیه سطوح، و دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ادارات و دانشگاهها نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

تمامی مقاطع تحصیلی دماوند و رودهن، در نوبت صبح و عصر، فردا دوشنبه مورخ ۷ اسفندماه ۱۴۰۲، غیرحضوری شد

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند: به دلیل سرما و برودت_هوا، تمامی مقاطع تحصیلی دماوند و رودهن، در نوبت صبح و عصر، فردا دوشنبه مورخ 7 اسفندماه 1402، غیرحضوری شد.

آموزش غیرحضوری یا تاخیر در آغاز به کار برخی مدارس استان اصفهان به علت برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه

«سلمانی» رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان های خوانسار و خوربیابانک به علت بارش برف و یخبندان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه به صورت غیرحضوری است.

همچنین تمامی مقاطع شهرستان‌های فریدن، فردیدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، گلپایگان، نطنز و بخش‌های برزک، قمصر و نیاسر شهرستان کاشان فردا با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

لازم به ذکر است یک ساعت تاخیر ابتدای روز، به انتهای ساعت آموزشی مدارس اضافه خواهد شد.

برف و سرما مدارس همدان را تعطیل کرد

اموزش و پرورش همدان:

 با توجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره های تحصیلی در سراسر استان همدان فردا دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ تعطیل می باشد./ایرنا

لیست تعطیلی مدارس کشور برای فردا

مدارس ابتدایی استان یزد به جز شهرستان‌‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست، فردا به‌علت برودت هوا غیرحضوری است

 

ادارهٔ آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد برخی از مدارس این استان به‌دلیل بارش برف و سرمای هوا فردا غیرحضوری است.

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان: ‌فعالیت حضوری شیفت صبح مدارس مقطع ابتدایی و کودکستان‌های اول و دوم استان و مدارس استثنایی(در هر سه مقطع)، فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه غیرحضوری است.

 

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: مدارس تمامی مقاطع شهرستان های خوانسار و خوربیابانک به علت بارش برف و یخبندان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه به صورت غیرحضوری است.

مدیر کل مدیریت بحران قم:کلیه مدارس استان قم فردا غیر حضوری و ادارات و دانشگاههای استان با یک ساعت تاخیر فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد.

آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران: به‌دلیل بارش برف مدارس شهرستان فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه در نوبت صبح غیرحضوری است.

 

معاون عمرانی استاندار البرز: مهدهای کودک و پیش دبستانی در سطح استان فردا به علت برودت هوا تعطیل و مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه در استان غیرحضوری شد‌‌.

فردا مدارس شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است/فعالیت آموزشی سایر مدارس استان چهارمحال و بختیاری از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی: فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان: فردا دوشنبه مدارس شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود./تسنیم

 

بنا بر اعلام فرمانداری ویژه ساوه با توجه به برودت شدید هوا، فعالیت مدارس ساوه و بخش نوبران و مرکزی در روز دوشنبه هفتم اسفندماه غیرحضوری شد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127285

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر