سریال پایتخت ۴ ماه رمضان و عید نوروز 1403پخش می شود

طبق اعلام روابط عمومی شبکه‌ی آی‌فیلم سیما مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در ایام عید و ماه رمضان 1403به روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

سریال پایتخت ۴ ماه رمضان و عید نوروز 1403پخش می شود

طبق اعلام روابط عمومی شبکه‌ی آی‌فیلم سیما مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در ایام عید و ماه رمضان ۱۴۰۳به روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

شروع پخش مجموعه تلویزیونی «پایتخت یک» از روز شنبه ۳۰ دی ماه بود و اکنون این مجموعه تلویزیونی به فصل سوم رسیده است.

گفتنی است شبکه آی‌فیلم در نظر دارد همه فصل‌های مجموعه تلویزیونی «پایتخت» را به روی آنتن ببرد.و در ماه رمضان و عید نوروز این مجموعه تلویزیونی به فصل چهارم خود می رسد.

پایتخت ۴؛ جنگ آخر به از صلح اول!

فصل چهارم پایتخت اولین بار به جای ایام نوروز در ماه رمضان سال ۱۳۹۴ پخش شد. در پایتخت ۴ هما تصمیم می گیرد شانس خود را در انتخابان شورای شهر انتخاب کند و تیرش هم به هدف می خورد. در این بین همسر چینی ارسطو هم بر اثر سقوط هواپیمایی مالزی جان خود را از دست می دهد. و به این ترتیب، حال و روز ارسطو این روزها اصلا خوش نیست تا به جان نقی بیافتد.

در این بین با راه یافتن هما به شورای شهر، نقی از همسرش درخواست می کند که با احتساب بند پ، مجوز ساخت خانه فهمیه را به او بدهد. ولی هما که کاملا کارش را جدی گرفته اصلا زیر بار نمی رود.

سریال پایتخت

نقی معمولی که لجاجت یکی از شاخصه های مهم شخصیت او است، تصمیم می گیرد به روش خودش و پنهانی خانه فهمیه را بسازد. ولی ماجرا به نحو دیگری پیش می رود. نهایتا دست نقی رو می شود و شهرداری خانه را تخریب می کند. از دیگر اتفاقات پایتخت ۴ حضور بهبود در آفریقا، ازدواج بابا پنجعلی و ادامه دعواهای تمام نشدنی نقی و هما است.

پایتخت ۴ هم توانست همزمان رضایت بینندگان و منتقدان را جلب کند. فصل چهارم مجموعه تلویزیونی پایتخت توانست در سال ۱۳۹۴ عنوان بهترین سریال سال و تندیس بهترین سریال از نظر مردم را در جشنواره جام جم به دست بیاورد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 125603

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر