حمله سگ‌ها به یک زن در تبریز

انتشار فیلمی از حمله سگ‌ها به یک زن در تبریز خبرساز شد. انتشار یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی که نشان می‌دهد چند سگ به زنی حمله می‌کند، بربازدید و واکنش برانگیز شده است.

حمله سگ‌ها به یک زن در تبریز

فیلمی در فضای مجازی از لحظه حمله سگ‌های ولگرد به یک زن در منطقه زعفرانیه تبریز منتشر شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

این اتفاق که براساس تصویر در حیاط یک مجموعه مسکونی اتفاق افتاده، با اعتراضاتی نیست به عملکرد شهرداری‌ها در جمع‌آوری سگ‌ها ولگرد همراه شده است.

برخی از شهروندان تهرانی نیز از حضور سگ‌های بلاصاحب درباغ دره‌های شمال تهران و کوهستان‌ها و مناطق حاشیه‌ای تهران مانند منطقه ۲۲ گلایه دارند . اما مدیران شهری می‌گویند با توجه به اجرای عملیات گسترده زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر طی یک سال گذشته، طبق آماری که در شهریور امسال از سوی سامانه ۱۳۷ اعلام شد، تعداد گزارش‌های مردمی و تماس شهروندان برای جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های رهاشده در سطح پایتخت به طور چشمگیری کاهش یافته است. 

مدیر کنترل جانوران شهری سازمان مدیریت پسماند می‌گوید: واقعیت این است که گرفتن سگ‌ها سخت است. اگر با خودروی سازمان، دو تا سه سگ را هم بگیریم همان هم برای ما کفایت می‌کند و به عدد قابل قبولی رسیده‌ایم ، باید قبول کرد که این کار دشوار است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 125355

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر