صدای سعید عزت اللهی درباره بازی با قطر درآمد |چرا اینکار را کردند

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظار دیگری برای انتخاب داور مسابقه مرحله نیمه نهایی برابر قطر داشتیم.

صدای سعید عزت اللهی درباره بازی با قطر درآمد |چرا اینکار را کردند

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظار دیگری برای انتخاب داور مسابقه مرحله نیمه نهایی برابر قطر داشتیم.

به گزارش عرشه آنلاین، سعید عزت اللهی در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های ملی ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا گفت:  برای ما علامت سوال است انتخاب داور عرب زبان در نیمه نهایی مقابل تیمی عربی است. به هر حال قطر از کشورهای حوزه خلیج فارس است و فکر نمی‌کردیم این اتفاق بیفتد. انتظار داشتیم که انتخاب دیگری شود اما حالا امیدواریم به این اندیشه‌ها نیز توجه شود.

در زیر، مشروح صحبت‌های سعید عزت اللهی را می‌خوانیم:

از میزبانی قطر تشکر می‌کنم

اول باید تشکر کنم از قطر بابت برگزاری این میزبانی که بعد از جام جهانی افتخار آسیا بودند و دومین تورنمنت را هم به خوبی میزبانی می‌کنند. به آنها بابت صعودشان به نیمه نهایی تبریک می‌گویم. ما می‌دانستیم قطر بخاطر بحث میزبانی و مدافع عنوان قهرمانی بودن، انگیزه زیادی دارد. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم. دوره قبل هم به این مرحله رسیدیم و می‌دانیم در چه مرحله‌ای قرار داریم. بازی با ژاپن را با همه شیرینی اش باید فراموش کنیم که همه بچه ها این کار را انجام داده اند. صد درصد تمرکزمان روی بازی فرداست و با تمام وجودمان و با تدابیر کادرفنی برای مردم می جنگیم تا باز هم موجبات شادی آنها را فراهم کنیم.

برنامه مسابقات به ما فشار وارد کرد

فکر میکنم زمان استراحت این دوره از مسابقات به بازیکنان فشار آورد. همه بازیکنان در کوران مسابقات بودند و این زمان بندی در مراحل حذفی، کار بازیکنان، کادرفنی و پزشکی را سخت کرده اما اعضای تیم ملی با تمام وجود کار کردند تا بدن بازیکنان برگردد.

انتخاب داور عرب زبان برای ما عجیب بود

مساله دیگر این است که داور عرب زبان در این مرحله قضاوت کند و این تصمیم برای ما عجیب بود. قطر از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است و فکر نمی کردیم بخواهند داوری از این حوزه انتخاب کنند. ما انتظارات بیشتری داشتیم و امیدوارم این اتفاقات در آینده نزدیک به آن فکر شود اما ما به عنوان تیم بزرگ ایران به عنوان یک تیم حرفه ای، به این مسائل فکر نخواهیم کرد. چیزی که برای ما ارجحیت دارد، کسب پیروزی و شاد کردن دل هواداران است.

باید اشتباهاتمان مقابل ژاپن را پوشش دهیم

با توجه به تجربه ای که آقای قلعه نویی و کادرشان دارند، پس از بازی با ژاپن در رختکن صحبت کردند. خود ما بازیکنان نیز با توجه به تجربه ای که داریم می دانیم اگر بخواهیم در باد برخی از بازی ها و شادی هایش بخوابیم، قطعا بعدش حسرت می خوریم. با وجود تمام لحظات قشنگ بازی ژاپن و همه فداکاری هایی که تیم ملی، اعضا و کادرفنی اش انجام دادند، برای ما تمام شد. از روز گذشته، تمام تمرکز و توانمان را برای بازی با قطر گذاشته ایم. در جلسه آنالیز نیز روی این مسئله تأکید شد که اشتباهاتمان در بازی با ژاپن را پوشش دهیم تا در دیدار مقابل قطر بتوانیم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم و مردم را خوشحال کنیم.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124928

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر