اطلاعیه تعطیلی مدارس سه شنبه ۸ اسفند + مدارس در این مراکز تعطیل شد

بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند.

اطلاعیه تعطیلی مدارس سه شنبه ۸ اسفند + مدارس در این مراکز تعطیل شد

فردا ۸ اسفند مدارس کدام استانها تعطیل است؟

بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند.

با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی، در تمام استان، طی روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و  بعداز ظهر غیر حضوری می باشد و کلاسِ درسِ دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می گردد.

با توجه به شرایط کم سابقه جوی در استان قم و استمرار بارش برف و برودت هوا به منظور پیشگیری از سوانح احتمالی ناشی از تردد دانشجویان مقیم سایر شهرها، کلاس‌های آموزشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند ماه به شکل مجازی برخط در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

تمام مدارس قم  تعطیل و غیر حضوری شد

ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم اعلام کرد تمام مدارس قم فردا تعطیل و به صورت غیر حضوری است.

ساعت کار ادارات ۱۳ پایان می‌یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت ۱۲ سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند.

مدارس رشت و سیاهکل  سه شنبه تعطیل شد

رشت- سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان با اشاره به اینکه همه مدارس رشت و سیاهکل فردا سه شنبه تعطیل شد، گفت: آغاز به کار ادارات این شهرستان ها نیز با ۲ ساعت تاخیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد براتی عصر دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: بنا به دستور استاندار محترم و در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی‌های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت و سیاهکل فردا سه شنبه در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری آغاز به کار ادارات و نهادها بجز دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها در شهرستان‌های رشت و سیاهکل نیز با دو ساعت تأخیر خواهد بود.

براتی اضافه کرد: همچنین در شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه برای فردا سه شنبه تعطیل اعلام شده است.

ادامه تعطیلی مدارس ابتدایی البرز

البرز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تقویت سامانۀ بارشی و یخبندان، روز سه شنبه هشتم اسفند ماه، مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

احمد افضلی شامگاه دوشنبه هفتم اسفند گفت: این تصمیم در پی برودت هوا و افزایش مصرف گاز اتخاذ شده است.

وی ضمن تاکید بر رعایت الگوی مصرف از شهروندان درخواست کرد مدیران استان را با مدیریت مصرف بهینه انرژی به منظور جلوگیری از تعطیلی صنایع یاری کنند.

گفتنی است، مدارس مقطع ابتدایی البرز امروز هم غیرحضوری بود.

مدارس استان مرکزی فردا مجازی شد

مدارس استان مرکزی فردا (سه شنبه) مجازی شد. فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها هم با یک‌و‌نیم ساعت تأخیر آغاز می‌شود. بر اساس اعلام استانداری استان مرکزی؛ مدارس استان مرکزی فردا (سه شنبه) مجازی شد. فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها هم با یک‌و‌نیم ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

بارش برف برخی مدارس استان اصفهان را غیرحضوری کرد

رییس  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فعالیت برخی مدارس استان به علت تدوام بارش برف و یخبندان شدید روز سه‌شنبه هشتم اسفند به صورت غیر حضوری برگزارمی‌شود و یا با تاخیر کار خود را آغاز می‌کند.

 به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان اصفهان،جلال سلمانی افزود: مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نایین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا غیرحضوری خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه فردا با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

پیش‌تر اما در اطلاعیه جداگانه، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به علت برودت هوا و جلوگیری از مشکل در انتقال گاز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی و اداره آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک را برای فردا هشتم اسفند غیرحضوری اعلام کرد.

فعالیت مدارس شهرهای مختلف لرستان روز سه شنبه مجازی شد

به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرهای خرم آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد، دورود، دلفان ، سلسله و بخش های کاکاوند، اشترینان، زاغه، بیرانوند، شول آباد و سیلاخور به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و مدارس متوسطه اول و دوم نوبت صبح شهرهای و بخش های ذکر شده با تاخیر و راس ساعت ۹ صبح فعالیت خود را شروع می کنند.

همچنین ادارات آموزش و پرورش این شهرها و بخش ها با تاخیر ساعت ۹ آغاز به کار خواهد کرد.

مدارس پردیس فردا مجازی شد

فرماندار پردیس:‌ به‌‌دلیل برودت هوا مدارس این شهرستان فردا در دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری است.

برف و سرما مدارس اردبیل را غیرحضوری کرد

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت برودت هوا و بارش برف، فعالیت آموزشی دوره تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مدارس روستایی و شهری اردبیل در نوبت صبح روز سه شنبه ۸ اسفند ماه به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

غیرحضوری شدن مدارس روستایی بیجار

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بیجار از غیرحضوری شدن مدارس روستایی بیجار در ۸ اسفند ماه خبر داد.

 میثم منتشلو شامگاه دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌ها از غیرحضوری شدن و تأخیر در آغاز فعالیت برخی از مدارس شهرستان بیجار در روز سه شنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

وی افزود: با توجه به برودت هوا با تصمیم فرماندار شهرستان بیجار، فردا سه شنبه هشتم اسفندماه فعالیت کلیه مدارس روستایی این شهرستان در تمامی دوره‌های تحصیلی و همچنین مدارس دوره ابتدایی سطح شهر به صورت غیرحضوری بوده و مدارس متوسطه اول و دوم سطح شهر نیز با تأخیر و از ساعت ۹ شروع خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل می‌باشد.

وضعیت فعالیت مدارس کردستان در نوبت صبح

در پی برودت هوا و هشدارهای هواشناسی، وضعیت فعالیت مدارس کردستان در نوبت صبح سه شنبه هشتم اسفندماه تشریح شد.

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های استان با موافقت فرمانداران، به دلیل تداوم برودت هوا و هشدارهای هواشناسی، غیرحضوری شدن و تأخیر در آغاز فعالیت مدارس برخی از مناطق استان در نوبت صبح روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ به شرح زیر اعلام می‌سود.

در شهرستان‌های سنندج، بانه، دهگلان، سقز، مریوان، سروآباد، کامیاران و دیواندره و مناطق کلاترزان، زیویه و موچش؛ آغاز فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا با تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

در شهرستان بیجار و منطقه کرانی تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح روستا و همچنین مدارس ابتدایی سطح شهر به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس دوره متوسطه سطح شهر با تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

تمامی مراکز پیش‌دبستانی نیز در شهرستان‌ها و مناطقی که دوره ابتدایی در آن‌ها غیرحضوری است، در روز ۸ اسفندماه تعطیل است و تأخیر در دوره ابتدایی شامل مراکز پیش دبستانی نیز خواهد شد.

مدارس استان تهران تعطیل شدند

به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح ملارد شهریار، شهرستان دماوند و رودهن و فیروزکوه به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

خراسان رضوی:

 

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: همه فعالیت‌های آموزشی خراسان رضوی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

 

به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدایی در این خصوص افزود: با توجه به سرمای هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی شامل مهدکودک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان خراسان رضوی و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت غیر حضوری باشد.

گیلان:

 

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: با دستور استاندار در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستانهای رشت و سیاهکل فردا سه شنبه در شیفت صبح و عصر تعطیل است.

 

مرکزی:

 

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

 

بر اساس این اطلاعیه فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با یک‌ونیم ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

 

قزوین:

 

روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی استان در روز سه شنبه در نوبت صبح و بعداز ظهر، به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 

قم:

 

مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. بر اساس این اطلاعیه، ساعت کار ادارات و دانشگاه‌های استان نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

 

بر اساس این اطلاعیه، ساعت کار ادارات و دانشگاه‌های استان نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

سایر شهرهای استان فعالیت مدارس طبق روال عادی است.

استانداری تهران درباره تعطیلی مدارس در ۸ اسفند هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

پیش‌ بینی هواشناسی

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در استان‌های واقع در شمال شرق،‌ شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش برف،‌ باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.

بیشترین بارش‌ امروز، دوشنبه، برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر،‌ قم،‌ اصفهان و مرکزی است.

فردا بارش‌ها در مناطق ذکرشده به‌صورت پراکنده ادامه دارد و از اواخر وقت سه‌شنبه موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب غرب این مناطق را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123500

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر