پیام علی شمخانی درباره علت درگذشت هاشمی رفسنجانی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پرونده فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سوی مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شده و بدون هیچ ابهامی، قطعیت طبیعی بودن فوت او به تایید رسیده است.

پیام علی شمخانی درباره علت درگذشت هاشمی رفسنجانی

شمخانی مشاور سیاسی رهبری انقلاب اسلامی گفت: پرونده فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بررسی شده است و هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت وی وجود ندارد.

به گزارش عرشه آنلاین، دریابان علی شمخانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «پس از فوت مرحوم آیت‌الله ‎ هاشمی رفسنجانی، به‌دلیل علاقه و حساسیت شخصی و همچنین تاکید مستمر مقامات عالی، پرونده فوت ایشان بلافاصله با حضور مجرب‌ترین کارشناسان و استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شد و بدون هیچ ابهامی، قطعیت طبیعی بودن فوت ایشان به تایید رسید.»

توییت شمخانی درباره علت فوت هاشمی رفسنجانی

به گفته شمخانی، بر اساس گزارش ارائه شده از سوی کمیته ویژه بررسی‌کننده پرونده که به اجماع مجموعه کارشناسان عضو کمیته رسید، فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی بدون هیچ‌گونه ابهامی کاملا طبیعی اعلام شد.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد که طی چند جلسه با حضور اعضای خانواده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گزارش کمیته ویژه به طور کامل توضیح داده شد و به سوالات و ابهاماتی که برای برخی از اعضای خانواده ایشان وجود داشت پاسخ ارائه شد.

فاطمه هاشمی رفسنجانی دختر ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی پیشتر در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد، ادعا کرده بود که ۲ ماه قبل از فوت پدرم دو نفر به من گفتند می‌خواهند پدرت را طوری بکشند که خودتان هم فکر کنید مرگ طبیعی بوده است.

او ادعا کرده بود که آخرین جلسه‌ای که آقای شمخانی ما را به شورای عالی امنیت ملی دعوت کرد، به ما گفت که من دیگر بیشتر از این نمی‌توانم موضوع را ادامه دهم و به من می‌گویند که تو می‌خواهی آقای هاشمی را شهید اعلام کنی!

دیگر رسانه ها

کدخبر: 122073

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر