ایلان ماسک بیت کوین را به مریخ خواهد برد؟!

ایلان ماسک، مدیرعامل خودروسازی تسلا و شرکت فضانوردی اسپیس ایکس، روز گذشته در یک اسپیس در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشت که بدلیل سرعت پایین پردازش تراکنش های بیتکوین، این رمزارز برای استفاده در مریخ مناسب نخواهد بود اما می توان از یک رمزارز محلی در آنجا استفاده کرد.

ایلان ماسک بیت کوین را به مریخ خواهد برد؟!

ایلان ماسک بیتکوین را به مریخ خواهد برد.

به گزارش عرشه آنلاین، ایلان ماسک، مدیرعامل خودروسازی تسلا و شرکت فضانوردی اسپیس ایکس، روز گذشته در یک اسپیس در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشت که بدلیل سرعت پایین پردازش تراکنش های بیتکوین، این رمزارز برای استفاده در مریخ مناسب نخواهد بود اما می توان از یک رمزارز محلی در آنجا استفاده کرد.

این مولتی میلیاردر که رویای تشکیل کلونی در مریخ تا سال ۲۰۵۰ را در سر دارد، با اشاره به فاصله ۱۲ دقیقه نوری مریخ با خورشید یا به عبارت بهتر ۴ دقیقه نوری با زمین اضهار داشت که ارتباط مستقیم با زمین برای استفاده از بیتکوین به عنوان ارز رسمی کلونی مریخی خود مناسب نخواهد بود چراکه سرعت انجام تراکنش ها به شدت پایین خواهد بود.

البته مت کورالو، توسعه‌دهنده بیت‌کوین کور به ماسک خاطرنشان کرد که مشکل سرعت پایین تراکنش‌های بیت کوین را می‌توان از طریق بومی‌سازی شبکه لایتنینگ حل کرد.|دنیای اقتصاد 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 122054

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر