برد راحت هندبال ایران مقابل نیوزلند در اولین گام آسیا/میلاد قلندری بهترین بازیکن

تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین دیدار خود از مسابقات قهرمانی مردان آسیا مقابل نیوزلند به برتری رسید.

برد راحت هندبال ایران مقابل نیوزلند در اولین گام آسیا/میلاد قلندری بهترین بازیکن

تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین دیدار خود از مسابقات قهرمانی مردان آسیا مقابل نیوزلند به برتری رسید. 

به گزارش عرشه آنلاین، هندبالیست‌های ایران در اولین دیدار خود از مسابقات قهرمانی مردان آسیا منامه بحرین مقابل تیم ملی نیوزلند با نتیجه ۴۰ بر ۱۳ به برتری رسیدند. 

شاگردان رحیمی‌زاده در این مسابقات در گروه B با تیم‌های چین، کره جنوبی و نیوزلند همگروه هستند که در دومین دیدار خود باید یکشنبه ۲۴ دی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف چین بروند.

مجتبی حیدرپور، محمد سیاوشی، افشین صادقی، علی رحیمی کازرونی، رضا عزتی، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمد مهدی بهنام نیا، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، امیرعباس سلطانی، محمد صفری، مهران رهنما، کامیار طاهری، کیارش طاهری، یاسین کبیریان جو، سلامان بربط، محمدرضا اورعی، سعید برخورداری و پویا نوروزی نژاد بازیکنان حاضر در تیم ملی هندبال ایران در این مسابقات هستند.

روح الله اکرمی نیا به عنوان سرپرست، مجید رحیم زاده به عنوان سرمربی، مهدی رهبری به عنوان مربی، مهدی قشقایی به عنوان بدنساز، کاظم ناصر لفته به عنوان مربی دروازه بانان و علی بخشی به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی مردان ایران را تشکیل می‌دهند.

مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ دی تا ۵ بهمن به میزبانی بحرین با حضور ۱۶ تیم در حال برگزاری است. در این مسابقات ۴ سهمیه جهانی توزیع می‌شود.

میلاد قلندری ملی‌پوش هندبال ایران در پایان دیدار مقابل نیوزلند به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین دیدارش در مسابقات قهرمانی آسیا منامه بحرین مقابل نیوزلند با نتیجه ۴۰ بر ۱۳ به برتری رسید. در پایان این دیدار میلاد قلندری به عنوان برترین بازیکن این دیدار معرفی شد.

مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ دی تا ۵ بهمن به میزبانی بحرین با حضور ۱۶ تیم در حال برگزاری است. در این مسابقات چهار سهمیه جهانی توزیع می‌شود.

تیم ملی در دومین دیدارش باید روز یکشنبه ۲۴ دی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف چین خواهد رفت.  /ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 122049

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر