راهی برای جلب اعتماد و احترام خانواده شوهر

بعد از ازدواج رفتار مناسب با خانواده شوهر راه را برای داشتن احترام شما در آن خانواده باز می کند، پس بهتر است برای حفظ این احترام سیاست هایی را به خرج بدهید.

راهی برای جلب اعتماد و احترام خانواده شوهر

بعد از ازدواج رفتار مناسب با خانواده شوهر راه را برای داشتن احترام شما در آن خانواده باز می کند، پس بهتر است برای حفظ این احترام سیاست هایی را به خرج بدهید.

به گزارش عرشه آنلاین؛ هر خانمی دوست دارد نزد خانواده همسرش مورد احترام بوده و محترم شمرده شود، اما به جرات همه در این مسیر موفق نیستد و گاهی حتی با وجود محبت های بسیار، بازهم آنچنان که انتظار دریافت احترام دارند، به نتیجه نمیرسند. ولی علت چیست؟ کجای کار اشتباه می شود که نتیجه بخش بودن تلاش مان زیر سوال می رود؟ همراه ما باشید تا در این بخش از نمناک، حقیقت و راز مهمی را برایتان بازگو کنیم.

ترفندهای جلب احترام خانواده شوهر

برای آنکه خانواده همسر به شما احترام بگذارند و با کمترین زحمت، محترم ترین عضو خانواده شوهر شوید کافیست باید نبایدهایی که در زیر میخوانید رعایت کنید.

در مورد باورها و احساسات قلبی خود با آنها صحبت نکنید

در مطالب قبلی هم گفتیم که یک انسان موفق با سیاست، با هر کسی درباره باورها و احساسات قلبی خود صحبت نمیکند چراکه اینگونه بخش خصوصی شخصیت خود را افشا کرده و شاید آنچه نباید دیگران بدانند را به سادگی در اختیارشان قرار میدهید.

روابط زناشویی

صمیمیت را در حد متعادل حفظ کنید

ایجاد صمیمیت و داشتن رابطه خوب با خانواده شوهر، ملاک مهمی است ولی به چه شکل و چه سبکی، این مهم است. حواستان باشد حین صمیمی شدن با خانواده شوهر، وارد هر جزئیاتی نشوید؛ جزئیات که تبدیل می شوند به سوالاتی مثل کجا میری؟ زندگیت با همسرت چطوره؟ خبری از بچه نیست؟ و.... این سوالات باعث می شود که هیچ حد و مرزی با اطرافیان خود نداشته باشیم و در نتیجه بقدر کافی قابل احترام تلقی نشویم.

هرگز خود تخریبی نکنید

زمانیکه شما به دلیل تواضع بیش از حد و غلط، خوبی های خود را نادیده گرفته و از ضعف هایتان صحبت میکنید، به دیگران اجازه می دهید شما را مورد تحقیر یا سرزنش قرار دهند و این قدمی است به سمت بی احترامی به شما که مقصر آنها نیستند بلکه خود شمایید.

به موقع و با احترام از خودتان دفاع کنید

اگر صحبتی شد که به نوعی بی احترامی به شخصیت شما محسوب می شد و برایتان قابل قبول نبود، نیاز نیست منتظر دفاع همسرتان باشید یا اینکه ماجرا را به خانه برده و دعوا به راه بیاندازید، بهتر است مثل یک عروس با سیاست و بدون عصبانیت بگویید من مثل شما فکر نمیکنم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 121842

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر