کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان دوباره مجوز نگرفت/ باز هم مخالفت با نوازندگی زنان؟!

در حالی که بیش از یکماه است وزیر فرهنگ و ارشاد دنبال بازگشت معین، خواننده قبل از انقلاب به ایران است، خواننده مشهور کشورمان نتوانست کنسرتش را در اصفهان اجرا کند!

کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان دوباره مجوز نگرفت/ باز هم مخالفت با نوازندگی زنان؟!

در حالی که بیش از یکماه است وزیر فرهنگ و ارشاد دنبال بازگشت معین، خواننده قبل از انقلاب به ایران است، خواننده مشهور کشورمان نتوانست کنسرتش را در اصفهان اجرا کند!

به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا قربانی یکبار در پاییز امسال اقدام کرد تا تور کنسرت‌هایش را به اصفهان ببرد که مسئولان آنجا با این امر مخالفت کردند و حالا این اتفاق برای بار دوم و در کمتر از ۷۲ ساعت تا شروع کنسرت رخ داده و مجوز برگزاری صادر نشده است!

مجوز نگرفتن قربانی در شرایطی است که هفته گذشته وزیر ارشاد اعلام کرد در کنسرت آقای علیرضا قربانی مجوزی صادر شد که به دلیل حضور نوازنده زن کنسرت لغو شود اما من نامه زدم و موضوع را حل کردیم.

علیرضا قربانی پس از آنکه در پاییز امسال نتوانست کنسرتش را به خاطر حضور نوازنده زن روی صحنه ببرد، برای بار دوم اقدام کرد تا کار نیمه کاره خود را به پایان برساند اما علی رغم قول محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد برای برگزاری کنسرت(در بار اول که کنسرت اجازه اجرا نگرفت)، برای بار دوم هم برگزاری این مراسم نیمه کاره باقی ماند و این در شرایطی است که در فاصله کمتر از ۷۲ ساعتی که تا شروع اجراها مانده، هنوز مجوزی صادر نشده و مشئولان هم پاسخ شرکت برگزار کننده این کنسرت را نمی‌دهند.

علیرضا قربانی مجوز نمی‌گیرد معین کجا بازگردد؟

احتمالا در این مدت شماهم سر و صدای بازگشت معین به کشور را شنیده‌اید اتفاقی که معلوم نیست خود این خواننده تا چه میزان با جدیت آن را دنبال می‌کند اما اخبار زیادی مبنی بر جدی بودن این ماجرا وجود دارد و از طرفی هم بسیاری از حقوقدانان و هنرمندان بر این باورند که اگر او باز گردد به سرنوشت حبیب دچار می‌شود چرا که بعضا برخی از هنرمندان داخل کشور با محدودیت فعالیت مواجه هستند.

در برنامه «بسته پیشنهادی» که پنجم اسفند پخش شد، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه بسیاری از خوانندگان داخل کشور ممنوع‌الفعالیت هستند یا با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند، چطور از بازگشت معین به داخل کشور صحبت می‌کرده است؟ گفت: «ما برای هنرمندان احترام بسیاری قائل هستیم. من جزو معدود افرادی هستم که با جزئیات از این چیزها آگاه هستم و بارها به صراحت اعلام کرده‌ام که هرکسی که قانون را رعایت می‌کند، با هر سلیقه و جناحی که باید می‌تواند فعالیت کند.

از نظر ما هیچ فردی در چارچوب قانون ممنوعیت ندارد. برخی اوقات باید قانونی را که مورد قبول همه است قبول کنیم به عنوان مثال در کنسرت آقای علیرضا قربانی مجوزی صادر شد که به دلیل حضور نوازنده زن کنسرت لغو شود اما من نامه زدم و گفتم وقتی در سایه قانون مجوزی صادر شده نباید کنسرت را لغو کنید. موضوع را حل کردیم و حتی من عذرخواهی هم کردم.»

منبع: اطلاعات آنلاین

منبع: اطلاعات

دیگر رسانه ها

کدخبر: 121657

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر