جانشین میلاد سرلک پیدا شد/ الماس پرسپولیس

در روزهایی که یحیی گل‌محمدی بیشترین نگرانی را بابت جدایی هافبک دفاعی تیمش دارد، اسدبیگی نمایشی امیدوارکننده برابر نساجی به جا گذاشت.

جانشین میلاد سرلک پیدا شد/ الماس پرسپولیس

در روزهایی که یحیی گل‌محمدی بیشترین نگرانی را بابت جدایی هافبک دفاعی تیمش دارد، اسدبیگی نمایشی امیدوارکننده برابر نساجی به جا گذاشت.

به گزارش عرشه آنلاین، میلاد سرلک که طی فصول اخیر به هافبک موردعلاقه و البته غیرقابل تغییر یحیی گل‌محمدی تبدیل شده بود، با توجه به اینکه مشمول خدمت سربازی شده باید نیم فصل از این تیم جدا شود.

جدایی‌ای که باعث خواهد شد تا یحیی گل‌محمدی برای جانشینی هافبک شماره ۱۰ تیمش با چالش بزرگی مواجه شود. او در حال حاضر البته مسعود ریگی و سینا اسدبیگی را هم در این پست در اختیار دارد اما برخلاف فصل گذشته اسدبیگی در این فصل بیشتر نیمکت نشین بوده است.

اسدبیگی که تا پیش از دیدار فصل گذشته این تیم برابر مس رفسنجان به عنوان یکی از بازیکنان فیکس از سوی گل‌محمدی به کار گرفته می‌شد، با تغییر سیستم این تیم و حضور سروش رفیعی نزدیک به هافبک دفاعی (میلاد سرلک) رفته رفته جایگاه خود را از دست داد و در ادامه مسعود ریگی نیز به عنوان خرید جدید تیم به وی ترجیح داده شد.

اسدبیگی که بعد از نیمکت نشینی‌های متوالی‌اش با شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس به واسطه پیشنهادات مناسبی که به وی رسیده بود نیز مواجه بود، بعد از مدت‌ها و در دیدار برابر نساجی به عنوان مهره فیکس تیم به کار گرفته شد. این در حالی بود که به نظر می‌رسد نیمکت‌نشینی‌ها روی کیفیت کار او تاثیر گذاشته باشد اما هافبک شماره ۸۸ سرخ‌ها با انگیزه‌ای متفاوت در این بازی حضور یافت تا به دنبال این باشد جایگاهش را از یحیی گل‌محمدی پس بگیرد.

جدایی میلاد سرلک که به نظر می‌رسد تنها ۹۰ دقیقه دیگر شانس همراهی پرسپولیس را داشته باشد، بیشتر از قبل به اسدبیگی انگیزه داده بود تا این بازیکن در این بازی طبق آمار بعد از مهدی ترابی دومین بازیکن برتر زمین لقب گیرد.

توپ‌گیری، حضور به موقع پشت محوطه جریمه سرخ‌ها در کنار کنترل جریان بازی و حضور در فاز تهاجمی و اعتمادبنفس لازم برای شوتزنی، او را در قواره همان بازیکنی شکل داد که نگرانی یحیی گل‌محمدی را بابت جدایی میلاد سرلک کمتر کند.

باید دید سینا اسدبیگی قادر خواهد بود از این فرصت ویژه برای نمایش موفق دوباره در ترکیب این تیم سود ببرد یا خیر.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 120152

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر