​قیمت دلار امروز ۶ دی ۱۴۰۲ / بازگشت دلار به کف کانال ۵۰ هزار تومانی

دلار برگشت

​قیمت دلار امروز روند افزایشی دارد و مشابه روند هفته‌های اخیر، پس از یک روز ورود به کانال 49 هزار تومانی، دوباره به سطح 50 هزار تومانی بازگشته است.

دلار برگشت

 قیمت دلار امروزامروز مجددا وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد..تا بار دیگر نشان دهد قیمت دلار فعلا قصد خروج از این کانال را ندارد و نه سیگنال‌های کاهشی و نه سیگنال‌های افزایشی هیچ کدام نتوانسته بر قیمت دلار تاثیر بگذارد.

به گزارش عرشه‌آنلاین در چند ماه گذشته قیمت دلار هر ماه در کانال مشخصی در حال نوسان است و در همان کانال بالا و پایین می‌شود. از اواخر هفته قبل  دلار وارد کانال ۴۹ هزار تومانی شده به نظر می‌رسد که قرار است فعلا در  کانال ۵۰ هزار تومان بماند.

بررسی میدانی در بازار ارز نشان می‌دهد​قیمت دلار امروز روند افزایشی دارد و مشابه روند هفته‌های اخیر، پس از یک روز ورود به کانال ۴۹ هزار تومانی، دوباره به سطح ۵۰ هزار تومانی بازگشته است.

بازار ارز امروز معاملات را در کانال ۴۹ هزار تومان آغاز کرد اما قیمت دلار بار دیگر به سطح ۵۰ هزار تومان بازگشت.

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۶ دی، اندکی نوسان دارد. در حالی که قیمت‌ نقدی دلار در محدوده ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان آغاز شد، تا لحظه تنظیم این خبر به ۵۰ هزار تومان رسیده. دلار فردایی نیز همین روند را طی کرده است. 

این در حالی است که بر اساس اعلام برخی کانال‌های تلگرامی، دیروز سه‌شنبه ۵ دی ، شروع معاملات فردایی بازار ارز با قیمت ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان بود. کف و سقف قیمت دلار نیز ۴۹ هزار و ۹۵۰ تومان و ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان به ثبت رسید. آخرین معامله پشت خطی هم با قیمت ۴۹ هزار و ۹۵۰ تومان انجام شد.

در این میان، امروز قیمت دلار در مرکز طلا و ارز تغییر چندانی را تجربه نکرده. قیمت اسکناس دلار در لحظه تنظیم این گزارش به ۴۲ هزار و ۹۳۴ تومان رسیده است. روز گذشته این نرخ ۴۲ هزار و ۹۳۶ تومان ثبت شده بود و روند کاهشی داشت. 

حواله دلار نیز امروز با قیمت ۳۹ هزار و ۳۵ تومان معامله می‌شود. روز گذشته این رقم ۳۹ هزار و ۴۳ تومان ثبت شده بود.

قیمت ارزهای موثر

اما قیمت دلار در بازارهای همسایه چه شرایطی دارد؟ قیمت دلار سلیمانیه در لحظه تنظیم این گزارش نسبت به روز گذشته در همین ساعات روند افزایشی دارد و به ۵۰ هزار و ۲۶۰ تومان رسیده است. روز گذشته در حدود ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان معامله می‌شد. 

 قیمت دلار هرات اما همچنان در کانال ۴۹ هزار تومان است و مانند روز گذشته، در محدوده ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان داد و ستد می‌شود.

منبع: تجارت نیوز - اکو ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 119722

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر