مرگ مرد جوان در مترو تهران / نظرات شاهدان مترو

پس از ورود مردی جوان به حریم ریلی در ایستگاه متروی شهید رضایی در خط شش و برخورد با قطار، این شهروند به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. اخبار رسیده بر اساس گفته‌های شاهدان عینی حاضر در ایستگاه مترو نشان از مرگ این شهروند دارد.

مرگ مرد جوان در مترو تهران / نظرات شاهدان مترو

روزنامه اعتماد نوشت پس از ورود مردی جوان به حریم ریلی در ایستگاه متروی شهید رضایی در خط شش و برخورد با قطار، این شهروند به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. اخبار رسیده بر اساس گفته‌های شاهدان عینی حاضر در ایستگاه مترو نشان از مرگ این شهروند دارد.

اطلاعات رسیده از حادثه‌‌ای در یکی از ایستگاه‌های مترو تهران حکایت دارد.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از اعتماد، بر اساس این اطلاعات پس از ورود مردی جوان به حریم ریلی در ایستگاه متروی شهید رضایی در خط شش و برخورد با قطار، این شهروند به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. اخبار رسیده به خبرنگار اعتماد بر اساس گفته‌های شاهدان عینی حاضر در ایستگاه مترو نشان از مرگ این شهروند دارد اما این خبر هنوز از سوی مسئولان رسمی تایید نشده است. 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران هم در گفت‌و‌گو با «اعتماد» ضمن تایید حادثه، از برگشت شرایط مترو تهران به حالت عادی خبر داد. «هادی زند» در این‌باره به «اعتماد» گفت: «در ایستگاه شهید رضایی ورود مسافر به حریم ریلی و برخورد با قطار را داشتیم اما دقایقی پس از حادثه که مصدوم به بیرون از ریل منتقل شد، بلافاصله این خط مترو بازگشایی شد و خدمت‌رسانی به حالت عادی بازگشت.»

آن‌طور که مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران می‌گوید مصدوم این حادثه به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شد و «در ایستگاه مترو هنوز هوشیار بوده و چند مورد شکستگی داشته است.»

حادثه‌های مشابه در مترو تهران کم نیست و گستردگی این حوادث به حدی است که پیش‌تر و در دوره شورای پنجم شهر تهران بعضی از اعضای شورا طرحی را دنبال می‌کردند که بر اساس آن شهرداری موظف می‌شد در برخی ایستگاه‌های پرحادثه «درب‌های شیشه‌ای برای ایمنی و پیشگیری از خودکشی» نصب کند اما بعدتر اعلام شد که با توجه به هزینه بالای این کار، این موضوع از دستورجلسه کمیسیون‌های شورا کنار گذاشته شد. 

۱۹ شهریور همین امسال روزنامه «اعتماد» در گزارشی به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی به بررسی محتوای تولید شده درباره «خودکشی» در شبکه‌های اجتماعی و ارتباط آن با رویدادهای سیاسی و اجتماعی پرداخت که نتایج آن نشان می‌داد جست‌و‌جوی کلمه خودکشی در فروردین ۱۴۰۲ نسبت به نیمه دوم سال ۱۴۰۱ بیش از دو برابر افزایش داشته است.

هشدار مهم: اگر به خودکشی فکر می‌کنید با اورژانس اجتماعی به شماره تلفن ۱۲۳ تماس بگیرید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 118621

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر