سود سهام عدالت به حساب ۴۵ میلیون نفر واریز شد / موجودی حسابتان را چک کنید

، واریز مرحله اول سود سهام عدالت از ساعت اولیه بامداد امروز پنج شنبه ۲۳ آذر به حساب ۴۵ میلیون سهامدار آغاز شد.

سود سهام عدالت به حساب ۴۵ میلیون نفر واریز شد / موجودی حسابتان را چک کنید

، واریز مرحله اول سود سهام عدالت از ساعت اولیه بامداد امروز پنج شنبه ۲۳ آذر به حساب ۴۵ میلیون سهامدار آغاز شد.

مخاطبان  از واریز سود سهام عدالت از ساعات بامدادی روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه خبر دادند. طبق وعده رئیس سازمان بورس قرار بود واریز مرحله نخست سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ از امروز آغاز شود. طبق اطلاعیه سازمان بورس صاحبان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی: ۶۸۱ هزار تومان، سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی: ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی: یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان دریافت می کنند.

گفتنی است یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (Sejam.ir) یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت سهام عدالت (Sahamedalat.ir) در فرآیند دریافت سود سهام خود قرار گیرند.

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه مراسم رونمایی سامانه هوشمند خیرات و نذورات نان در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور، دارنده سهام عدالت هستند که بر این اساس، سود سهام عدالت ۱۴۰۱ شرکت ها بعد از این که مجامع آنها برگزار و صورت های مالی آنها نهایی شد، اخذ گردیده و از فردا پرداخت حدود ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر کدام از دارندگان سهام عدالت آغاز می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه از فردا پرداخت حدود ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر کدام از دارندگان سهام عدالت آغاز می شود، گفت: سود سهام عدالت تا سقف یک میلیون تومان هم برای برخی از افرادی که سهم بیشتری داشتند، واریز خواهد شد.وی افزود: البته تا سقف یک میلیون تومان هم برای برخی از دارندگان سهام که سهم بیشتری داشتند، واریز خواهد شد.

به گفته خاندوزی، با توجه به‌ این که بخشی از شرکت ها سود سهام عدالت سال گذشته خودشان را به طور کامل پرداخت نکرده اند؛ امیدواریم تا پایان سال باقی مانده سود سهامداران را بپردازیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117979

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر