تصمیم جدید دولت رییسی درباره بازگشت به برجام اعلام شد / فیلم

وزیر امور خارجه در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه تهران با موضوع «نسبت جمهوری اسلامی ایران با نهضت های آزادی بخش»: گفت: امروز هرچه جلوتر می‌رویم برجام بی‌خاصیت‌تر می‌شود، تا ابد خود را درگیر تونل تنگ برجام نخواهیم کرد.

تصمیم جدید دولت رییسی درباره بازگشت به برجام اعلام شد / فیلم

وزیر امور خارجه در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه تهران با موضوع «نسبت جمهوری اسلامی ایران با نهضت های آزادی بخش»: گفت:  امروز هرچه جلوتر می‌رویم برجام بی‌خاصیت‌تر می‌شود، تا ابد خود را درگیر تونل تنگ برجام نخواهیم کرد. 

به گزارش عرشه‌آنلاین ، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان که امروز (شنبه ۱۸ آذر ماه) به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور یافت، گفت: در عرصه سیاست خارجی با رعایت اصول و خط قرمزها هرچه رابطه در سطح سیاسی تقویت شود در دیگر سطوح روابط تقویت می‌شود. 

وزیر امور خارجه درباره برجام اظهار داشت: در موضوع سیاست داخلی و سیاست خارجی عقلانیت با حفظ اصول باید شکل بگیرد.  برجام با همه ایرادهایی که دارد اگه منافع ما را تامین کند از آن بخش ها استفاده می‌کنیم. برجام به جای چندین قطعنامه یک متن قطور پیچیده جایگزین آن کرد.  تا این لحظه در مسیر امضای توافق برای برگشت به برجام قرار نگرفته‌ایم.

وزیر امور خارجه درباره برجام اظهار داشت: در این‌باره از خطوط قرمز عبور نخواهیم کرد. خطوط قرمز ما در مواقعی از طرف مقابل مورد توجه قرار نگرفت، تا به این لحظه در مسیر امضای برجام قرار نگرفته‌ایم. برجام روز به روز بی خاصیت تر می‌شود. ما خود را گرفتار تونل تنگ برجامی نخواهیم کرد.

وزیر امور خارجه در مورد برجام اظهار داشت: در این‌باره از خطوط قرمز عبور نخواهیم کرد. خطوط قرمز ما در مواقعی از طرف مقابل مورد توجه قرار نگرفت، تا به این لحظه در مسیر امضای برجام قرار نگرفته‌ایم. برجام روز به روز بی خاصیت تر می‌شود. ما خود را گرفتار تونل تنگ برجامی نخواهیم کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117381

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر