قتل 4 زن و دختر در 20 روز

از ابتدای آذر ماه تاکنون و طی سه هفته بر اساس اخبار منتشر شده؛ 4 زن و دختر به قتل رسیده‌اند. این جنایت‌ها در «کرمانشاه، تهران، ارومیه و مشهد» رخ داده است و متهمان آن «همسر، نامزد، پدرشوهر و پدر» قربانیان خشونت خانوادگی بوده‌اند.

قتل 4 زن و دختر  در 20 روز

روز نامه «اعتماد» نوشت  طی سه هفته اخیر ۴ زن و دختر به قتل رسیده اند. این جنایت‌ها در «کرمانشاه، تهران، ارومیه و مشهد» رخ داده است و متهمان آن «همسر، نامزد، پدرشوهر و پدر» این زنان و دختران جوان بوده‌اند.

از ابتدای آذر ماه تاکنون و طی سه هفته بر اساس اخبار منتشر شده؛ ۴ زن و دختر به قتل رسیده‌اند. این جنایت‌ها در «کرمانشاه، تهران، ارومیه و مشهد» رخ داده است و متهمان آن «همسر، نامزد، پدرشوهر و پدر» قربانیان خشونت خانوادگی بوده‌اند.

۴ آذر ماه ۱۴۰۲ یک زن جوان اهل روستای رحمان‌آباد شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه توسط همسرش به قتل می‌رسد. متهم بازداشت و در اعترافات خود عنوان می‌کند که همسرش را به خاطر اختلافات خانوادگی به قتل رسانده است. به گفته برخی اهالی این زن قصد جدایی از همسرش را داشته است.

۹ آذر ماه یک دختر ۱۷ ساله توسط نامزد خود با ضربات متعدد چاقو در یکی از خیابان‌های مشهد و در مقابل انظار عمومی به قتل می‌رسد.

۱۷ آذر ماه یک زن جوان اهل ارومیه به دلیل مشاجره خانوادگی توسط پدرشوهر خود به قتل می‌رسد.

۱۹ آذر ماه همشهری اعلام کرد که دختری ۲۱ ساله ساکن تهران به دلیل اینکه قصد داشت تنها در خانه مجردی زندگی کند توسط پدرش با ضربات چاقو به قتل می‌رسد.

متهم در مورد انگیزه‌اش اعتراف کرد که به ‌شدت مخالف زندگی جداگانه دخترم بودم، چون از آبروریزی و حرف و حدی مردم می‌ترسیدم.

در تازه ترین حادثه ۱۷ آذر ماه جاری حدود ساعت ۸ الی ۹ شب در روستای کورانه سرو مردی در پی مشاجره خانوادگی عروس خود را به قتل می‌رساند. طبق اخبار رسمی که اعلام شده متهم قصد داشته همسر خود را به قتل برساند، اما عروس خود را به اشتباه به قتل رسانده است.

گزارش این حادثه را اینجا بخوانید :قتل عروس بجای همسر /جنایت با اسلحه کلاش در ارومیه

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117306

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر