خنده‌های گلر لیگ برتری به اشتباه دروازه‌بان اول تیم جنجال‌ساز شد

دروازه‌بان نیمکت‌نشین آرسنال به نظر می‌رسید که از اشتباهات رقیبش در تیم، لذت می‌برد!

خنده‌های گلر لیگ برتری به اشتباه دروازه‌بان اول تیم جنجال‌ساز شد

دروازه‌بان نیمکت‌نشین آرسنال به نظر می‌رسید که از اشتباهات رقیبش در تیم، لذت می‌برد!

به گزارش عرشه آنلاین؛ آرون رمزدیل دروازه‌بان دوم ارسنال به خاطر تصاویری که از او منتشر شده است به شدت سوژه رسانه‌های انگلیسی شده و او را وارد جنجال کرده است.

سه شنبه شب آرسنال موفق شد در دیداری جذاب و با گل دقیقه ۹۷ دکلان رایس مقابل لوتون تاون با نتیجه ۴-۳ به پیروزی برسد.

اشتباهات عجیب و مکرر داوید رایا دروازه‌بان آرسنال در این مسابقه انتقادات زیادی را از این دروازه‌بان ۲۸ ساله اسپانیایی در پی داشت. بعد از گل سوم لوتون تاون و در حالی که صحنه آهسته این گل در حال پخش بود، دوربین‌های تلویزیونی خندیدن آرون رمزدیل، سنگربان نیمکت نشین توپچی‌ها را شکار کردند.

رمزدیل که فصل قبل ۳۸ بازی برای آرسنال انجام دادو این تیم را تا آستانه قهرمانی در لیگ برتر کمک کرد (هرچند در نهایت قهرمانی به سیتی رسید) این فصل تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده و رایا عنوان دروازه‌بان شماره یک را از آن خود کرده است.

پدر رمزدیل چندی پیش با انتقاد از میکل آرتتا سرمربی آرسنال گفته بود: «پسر من خنده‌هایش را از دست داده». اما تصاویری که در جریان برد آرسنال مقابل برنتفورد از رمزدیل پخش شد نشان می‌داد که آرون رمزدیل خنده‌هایش را دوباره به دست اورده و آنها را در راه مسخره کردن اشتباهات رقیبش یعنی رایا استفاده می‌کند‍!

البته که هیچ مدرکی که نشان دهد که او به اشتباهات رایا می‌خندیده وجود ندارد اما همزمانی این اشتباهات با لبخند او سوژه رسانه‌های انگلیسی و هواداران آرسنال شده و این بازیکن از این نظر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.خنده‌های گلر لیگ برتری به اشتباه دروازه‌بان اول تیم جنجال‌ساز شد

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 116999

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر