سپاهان با سوپرگل طلسم پرسپولیس را شکست + عکس

طلسم شکست‌ناپذیری پرسپولیس در لیگ برتر و ورزشگاه نقش‌جهان با شکست برابر سپاهان شکسته شد.

سپاهان با سوپرگل طلسم پرسپولیس را شکست + عکس

طلسم شکست‌ناپذیری پرسپولیس در لیگ برتر و ورزشگاه نقش‌جهان با شکست برابر سپاهان شکسته شد.

به گزارش عرشه آنلاین، تیم پرسپولیس از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان رفت که این دیدار درنهایت با نتیجه ۱-۰ به سود طلایی‌پوشان اصفهانی خاتمه پیدا کرد.

پرسپولیس

تیم سپاهان در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و رامین رضائیان با یک شوت از راه دور در دقیقه ۸ دروازه پرسپولیس را تهدید کرد. تیم پرسپولیس در دقیقه ۲۲ می‌توانست به گل برتری برسد اما شهاب زاهدی قدر پاس زیبای سروش رفیعی را ندانست و ضربه مهاجم پرسپولیس براحتی در اختیار پیام نیازمند قرار گرفت.

پرسپولیس

شوت بسیار خطرناک زکی‌پور در دقیقه ۴۹ با واکنش علیرضا بیرانوند به کرنر رفت. بیرانوند در دقیقه ۵۸ یک موقعیت تک به تک را از مغانلو گرفت و توپ باز هم راهی کرنر شد. ضربه قیچی فرشاد احمدزاده دقیقه ۵۹ روی ارسال زکی پور نفسگیر به بیرون رفت. رضا اسدی در دقیقه ۷۰ روی یک ضربه ایستگاهی از راه دور بصورت مستقیم و با شلیک تماشایی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا سپاهان زننده اولین گل بازی باشد.

تیم پرسپولیس در ادامه نتوانتست موقعیت جدی روی دروازه سپاهان ایجاد کند تا در نهایت بازی با برتری شاگردان مورایس به پایان برسد.

تیم پرسپولیس با این شکست با ۱۷ امتیاز به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد. سپاهان نیز با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد./خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 114154

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر