کریستیانو رونالدو صاحب قیمتی ترین ساعت دنیا شد+ عکس

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان به تازگی ساعتی فوق‌العاده گران‌قیمت هدیه گرفته است.

کریستیانو رونالدو صاحب قیمتی ترین ساعت دنیا شد+ عکس

کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش جورجینا و فرزندانش، در عربستان زندگی می‌کنند. کریستیانو رونالدو با قرارداد تاریخی به تیم الانصر عربستان پیوست  و رکورد جابه جایی را زد. کریستیانو رونالدو دارننده چندین توپ طلایی است و از بازیکنان پرافتخار فوتبال است. کریستیانو رونالدو دارای 5 توپ طلا می باشد. جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو توافقنامه‌ای را به عنوان، قرارداد پیش از ازدواج با یکدیگر دارند که در نوع خود جالب است و به زودی با یکدیگر ازدواج می کنند. 

به گزارش عرشه آنلاین، کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان به تازگی ساعتی فوق‌العاده گران‌قیمت هدیه گرفته است.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو صاحب قیمتی ترین ساعت دنیا شد+ عکس

جیکوب آروبو موسس کمپانی Jacob & Co ساعت گران‌قیمتی به کریستیانو رونالدو هدیه داد. این ساعت توئین توربو فیوریس باگت ۱.۳ میلیون دلار قیمت دارد. این ساعت بسیار منحصر به فرد و خاص است و تنها ۱۸ عدد از آن موجود است. به نظر می‌رسد داشتن یکی از آنها با قیمت خرده‌فروشی برای عده معدودی از جمله مشتریان قدیمی Jacob & Co و افراد مشهور مانند کریستیانو رونالدو محفوظ است.

در ویدئویی که توسط Jacob & Co به اشتراک گذاشته شده، جیکوب آروبو شخصاً ساعت را به کریستیانو رونالدو هدیه می‌دهد./اینستاگرام

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113658

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر