نتانیاهو آتش بس موقت را رد کرد | زور اروپا به نتانیاهو نرسید

وزیر امور خارجه آمریکا به خبرنگاران در تل‌آویو گفت واضح است که ایالات متحده مصمم است که جبهه دوم یا سومی در درگیری وجود نداشته باشد.

نتانیاهو آتش بس موقت را رد کرد | زور اروپا به نتانیاهو نرسید

آنتونی بلینکن در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا حاضر است از قدرت آتش خود در منطقه استفاده کند، گفت: «در رابطه با لبنان، حزب‌الله، در رابطه با ایران – ما از همان ابتدا به صراحت گفته‌ایم که مصمم هستیم جبهه دوم یا سومی در این درگیری باز نشود.»

به گزارش عرشه آنلاین، وزیر امور خارجه آمریکا به خبرنگاران در تل‌آویو گفت واضح است که ایالات متحده مصمم است که جبهه دوم یا سومی در درگیری وجود نداشته باشد.

به نوشته الجزیره، آنتونی بلینکن در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا حاضر است از قدرت آتش خود در منطقه استفاده کند، گفت: «در رابطه با لبنان، حزب‌الله، در رابطه با ایران – ما از همان ابتدا به صراحت گفته‌ایم که مصمم هستیم جبهه دوم یا سومی در این درگیری باز نشود.»

بلینکن همچنین درخواست واشنگتن برای توقف بشردوستانه را تکرار کرد که به گفته او برای محافظت از غیرنظامیان فلسطینی و رسیدن کمک به غزه بسیار مهم است.

رد آتش‌بس موقت

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، با وجود فشار فزاینده غرب برای توقف درگیری جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه، آتش‌بس موقت را رد کرد.

نتانیاهو پس از دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای گفت که اسرائیل با «تمام قدرت خود» به کار خود ادامه می‌دهد و «از آتش‌بس موقتی که شامل بازگشت گروگان‌های ما نمی‌شود، خودداری می‌کند»./فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112845

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر