حملات کوبنده موشکی از جنوب لبنان به اراضی اشغالی صهیونیست ها

منابع خبری از حمله موشکی مقاومت از جنوب لبنان به سوی مناطق شمالی اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

حملات کوبنده موشکی از جنوب لبنان به اراضی اشغالی صهیونیست ها

منابع خبری از حمله موشکی مقاومت از جنوب لبنان به سوی مناطق شمالی اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش عرشه آنلاین، در پی حملات موشکی مقاومت از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی، آژیر هشدار در الجلیل غربی و شهرک‌های صهیونیستی «نهاریا»، «شلومی»، «متسوفا» و «البصه» به صدا درآمده و صدای چندین انفجار نیز به گوش رسیده است.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که بیش از ۱۰ موشک از جنوب لبنان به سوی الجلیل غربی شلیک شده است.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که ۴ موشک از مزارع شبعا به سوی «حتسور هگلیلیت» و «روش بینا» پرتاب شده است. این رسانه‌ها مدعی شدند که از این ۴ موشک، ۲ موشک توسط ارتش رژیم صهیونیستی رهگیری شده و ۲ موشک دیگر نیز در مناطق باز سقوط کرده است.

پیش‌تر نیز خبرنگار الجزیره گزارش داد که در پی پرتاب مجدد موشک به سوی الجلیل از سمت لبنان، آژیرهای هشدار در شهرک صهیونیستی «کریات شمونه» در شمال اراضی اشغالی به صدا در آمده است.

رسانه‌های عبری زبان از سقوط دو موشک در شهرک صهیونیستی کریات شمونه و وقوع حریق در یکی از ساختمان‌های صهیونیستی خبر دادند.

پیش از این نیز گزارش‌هایی درباره پرتاب موشک از جنوب لبنان به سوی الجلیل و صفد مخابره شده بود و رسانه‌های عبری زبان از به صدادرآمدن آژیر هشدار در منطقه الجلیل در نزدیکی مرزهای لبنان و ارتفاعات جولان خبر داده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که دو موشک شلیک‌شده به سوی منطقه صفد را رهگیری کرده و موشک سوم نیز در یک منطقه باز سقوط کرده است.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرده بود که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی محل پرتاب این موشک‌ها در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است./ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112178

ارسال نظر