سهام عدالت | ارزش سهام عدالت | سهامداران عدالت

خبر داغ از سهام عدالت | ارزش سهام عدالت امروز 8 آبان ۱۴۰۲

جدیدترین قیمت سهام عدالت ۴۹۰ و ۵۳۲ هزار تومانی امروز 7 آبان ۱۴۰۲ را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.

خبر داغ از سهام عدالت | ارزش سهام عدالت امروز 8 آبان ۱۴۰۲

سهام عدالت گونه‌ای یارانه است که بنابر نظر دولت نهم (ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد)، از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود. دولت، هدف از عرضه سهام عدالت را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران اعلام کرده‌است. در واقع پشتیبانی از سهام عدالت توسط شرکت‌ها و کارخانجات دولتی انجام می‌شود و ۶۰ شرکت فرابورس دولتی نسبت به پرداخت سود به سهامداران است. در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت ، دارندگان سهام ۴۵۲هزار تومانی، ۴۹۲ هزار تومانی و ۵۳۲ هزار تومانی به ترتیب ۵۱۰ هزار تومان، ۵۵۵ هزار تومان و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی سهام عدالت در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند.

خبر داغ از سهام عدالت

جدیدترین قیمت سهام عدالت ۴۹۰ و ۵۳۲ هزار تومانی امروز 7 آبان ۱۴۰۲ را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.

به گزارش عرشه آنلاین،  در پایان معاملات امروز یکشنبه 7 آبان ۱۴۰۲ شاخص کل بورس با رشد اندک ۰.۰۱ درصدی همراه شد و در سطح ۲ میلیون و ۹۷ هزار واحدی به ثبات رسید.

شاخص کل هم وزن نیز در پایان معاملات امروز با رشد ۰.۱۷ درصدی همراه شد.

در جریان معاملات امروز سه سهم خزامیا، وآیند و وبملت بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، وبیمه و خودرو به ترتیب بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

فپنتا با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، ونیکی نیز با افت ۶.۱۴ درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی در 7 آبان ۱۴۰۲

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۹ میلیون ۹۹۰ هزار و ۱۸۷ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در 7 آبان۱۴۰۲

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (7 آبان ۱۴۰۲) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۱ میلیون و ۶۰ هزار و ۴۳۷ تومان رسید./ تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112173

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر