عبور غیرمنتظره ناو هواپیمابر آمریکایی از تنگه هرمز

رسانه های آمریکایی از اعزام ناو هوپیمابر یو اس اس آیزنهاور به سمت منطقه غرب آسیا خبر داده‌اند

عبور غیرمنتظره ناو هواپیمابر آمریکایی از تنگه هرمز

ناو هوپیمابر یو اس اس آیزنهاور   آمریکایی در خلیج فارس مستقر شد

رسانه های آمریکایی از اعزام ناو هوپیمابر یو اس اس آیزنهاور به سمت منطقه غرب آسیا خبر داده‌اندیک مقام پنتاگون از عبور ناو هواپیمابر یو اس اس آیزنهاور از تنگه هرمز خبر داد و اعلام کرد که این ناو در خلیج فارس مستقر خواهد شد

پیش از این رسانه های آمریکایی گزارش دادند که این ناو آمریکایی که در اقیانوس آتلانتیک مستقر بوده قرار بوده به دریای مدیترانه برود و به ناو گروه جرالد فورد بپیوندد اما در حال اعزام به منطقه غرب آسیا است.

ایالات متحده آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی تا کنون دو ناو هواپیمابر خود را در مدیترانه و نزدیکی فلسطین اشغالی مستقر کرده اس

ناوگروه تهاجمی «آیزنهاور» آمریکا مسیر خود را از دریای مدیترانه تغییر داده و قرار است به محض عبور از تنگه هرمز، در آب‌های خلیج‌فارس مستقر شود. 

پیش از این رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند که قرار است این ناو آمریکایی و ناوگروه همراه آن با عبور از اقیانوس اطلس، به دریای مدیترانه برود و به ناو‌گروه «جرالد فورد» بپیوندد اما اکنون در حال اعزام خلیج‌فارس است. 

در همان زمان وزیر دفاع آمریکا گفته بود که برای جلوگیری از دخالت طرف‌های ثالث در جنگ اسرائیل و حماس، ناو هواپیمابر «آیزنهاور» را به شرق مدیترانه اعزام کرده است. 

آستین در این باره تأکید کرده بود حرکت ناو هواپیمابر دوم بخشی از تلاش‌ها برای جلوگیری از خصومت‌ها علیه اسرائیل یا گسترش دامنه جنگ است. 

پیش از آن ایالات متحده آمریکا برای حمایت از اسرائیل، ناو هواپیمابر جرالد فورد را در شرق مدیترانه مستقر کرده است. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111955

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر