پرسپولیس

تکلیف آرای انضباطی سپاهان و پرسپولیس مشخص شد / کسر امتیاز استقلال ؟

به زودی کمیته استیناف پاسخ اعتراضات باشگاه سپاهان و پرسپولیس را خواهد داد.

تکلیف آرای انضباطی سپاهان و پرسپولیس مشخص شد / کسر امتیاز استقلال ؟

به زودی کمیته استیناف پاسخ اعتراضات باشگاه سپاهان و پرسپولیس را خواهد داد.

به گزارش عرشه آنلاین, کمیته انضباطی ۴ امتیاز از تیم سپاهان به دلیل عبور از سقف قرارداد و یک امتیاز از تیم پرسپولیس به خاطر بر عهده گرفتن مالیات گولسیانی کسر کرد.

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سئول به احتمال قوی هر دو رای صادره از سوی کمیته استیناف تایید خواهد شد. به این خاطر که آرای صادره بر اساس گزارش رسمی کارگروه نظارت بر قراردادها برای کمیته ی انضباطی ارسال شده است. از همه مهمتر وقتی سپاهان نسبت به اصلاح قراردادها اقدام کرد و همین طور باشگاه پرسپولیس در جهت اصلاح قرارداد گولسیانی قدم برداشت به این معنی است که تخلفات صورت گرفته بود. در غیر اینصورت اقداماتی بعدی لازم نبود.

نکته ی جالب اما از استقلال فعلا شکایتی ثبت نشده است. از سویی کارگروه نظارت بر قراردادها در بررسی قراردادهای استقلال به موضوع مشکوکی برنخورده است. هفته هاست سازمان لیگ مانع از ثبت قرارداد بلانکو و مهدی هاشمی نسب شده است و اعلام کرده تنها زمانی این قراردادها را ثبت خواهد کرد که بازیکنان قرارداد خود را کاهش دهند که به نظر این اتفاق مهم امروز صورت گرفته است.

البته باشگاه سپاهان بر خلاف باشگاه پرسپولیس تخلفات صورت گرفته را قبول ندارد و اعلام کرد که درصورت تایید رای صادره از سوی کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف به دادگاه بین المللی ورزش شکایت خواهد کرد. اما رضا درویش بعد از کسر امتیاز از تیم پرسپولیس گفت ما تخلف کوچکی را مرتکب شده ایم./خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111755

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر