سریال زخم کاری

«میثم» زخم کاری کشته می‌شود؟ سرنوشت «هملت» در انتظار پسر مالک؟ مهیج ترین سکانس زخم_کاری!!!

قسمت پایانی فصل دوم #زخم_کاری_بازگشت، در #فیلیمو منتشر شد.

«میثم» زخم کاری کشته می‌شود؟ سرنوشت «هملت» در انتظار  پسر مالک؟  مهیج ترین سکانس زخم_کاری!!!

قسمت پایانی فصل دوم زخم کاری برگشت،  

قسمت آخر و پایانی سریال زخم کاری بازگشت قسمت ۱۳ سیزدهم فصل دوم ۲ (زخم کاری قسمت ۱۳ فصل ۲) ساخته محمدحسین مهدویان، محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی است که سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. سریال زخم کاری بازگشت قسمت سیزدهم فصل دوم ماجرایی اجتماعی دارد؛ « بعد از پیام مالک به میثم اتفاق دیگری رخ می‌دهد. حالا دیگر میثم شکی ندارد که دستان طلوعی به خون پدرش آلوده است. او علیه طلوعی دست به اقداماتی مخفیانه می‌زند

زخم کاری ۲، ماجرای پسر جوانی است که در یک خانواده پرتنش و ثروتمند و قدرت طلب به دنیا آمده است و گرفتار انتقام‌های اعضای خانواده است.

در سریال زخم کاری یک دیدیم که فامیل ریزآبادی که هدلینگ بزرگی دارند برای رسیدن به قدرت همدیگر را به قتل می‌رسانند. آنها برای گرفتن انتقام حتی فرزندان خود را قربانی می‌کنند؛ اما دسیسه‌ها فقط برای مردان فامیل ریزآبادی نیست. زنان در پس پرده دسیسه‌هایی می‌چینند که تاکتیک این بازی خون آلود را تعیین می‌کند.

سایت جنایی نوشت : سمیرا (رعنا آزادی ور) همسر مالک (جواد عزتی) مهمترین بازیگر این دسیسه خونین است. او زنی است طرد شده از طرف خان عمو بزرگ فامیل ریزآبادی، زنی که زمانی صیغه خان عمو بوده و بعد که همسر عقدی خان عمو از آن مطلع می‌شود سمیرا به ازدواج با مالک مجبور شده و رابطه اش با خان عمو، بزرگ ریزآبادی‌ها تا حدودی تیره می شود. سمیرا برای پس گرفتن قدرتی که حق خود می‌داند دسیسه‌های عجیب می‌چیند، او زنی است تشنه قدرت برای همین با خشونت زیادی که دارد مالک را که مردی ضعیف و سرخورده از حقارت‌هاست وادار می‌کند پول خان عمو را بالا بکشد و او را به قتل برساند. سمیرا برای اینکه بتواند قدرت را به دست بگیرد مالک را وادار به آدم کشی‌های متعدد می کند. مالک که در این میان متوجه شده پسرش میثم (مرتضی امینی تبار) عاشق مائده (سارا حاتمی) نوه خان عمو شده است تلاش می‌کند از این عشق به نفع خودش و خم کردن خانواده خان عمو استفاده کند. سمیرا برای خرد کردن خانواده خان عمو ادعا می‌کند میثم پسر مالک نیست و پسر خان عمو است و مائده و میثم نمی‌توانند با هم ازدواج کنند مائده خودکشی می‌کند این آغاز تغییرات شخصیت میثم است. فردی که حالا شده شخصیت اصلی داستان زخم کاری ۲.

میثم که جا پای پدرش گذاشته و هدلینگ ریزآبادی را که پدرش از چنگ بچه های خان عمو درآورده اداره می کند بارها برای مادرش می گوید که دوست ندارد به هلدینگی وارد شود که آدمهایش به خاطر پول همدیگر را می کشند. اینجاست که اشاره محمدحسین مهدویان کارگردان سریال در ابتدای سریال را می توان درک کرد. در تیتراژ سریال نوشته شده این سریال برگرفته از داستان معروف هملت است.

میثم زخم کاری

میثم مانند هملت شاهزادگی را به ارث برده، او مال و مکنت را به ارث برده و آن را به دست نیاورده است. او درگیر ارثی است که خودش نقشی در آن نداشته و فقط آسیب هایش را تحمل می کند. میثم بعد از ضربه ای که مادرش به او زد(دروغ فرزند خان عمو بودن) با خبر قتل پدرش به دست منصوره دختر خان عمو مواجه شده است. او حالا به انتقام فکر می کند. احساسات میثم درگیر آسیب شدید ناشی از سوگ پدرش است چیزی که مادرش آن را درک نمی کند و چنان قدرت چشمش را گرفته که احساسات پسرش را هم قربانی می کند. دقیقا آنچه برای هملت به وجود آمد.

سما بابایی روزنامه نگار نیز می نویسد: در این چهار قسمت که از سریال گذشته است، مهم‌ترین موضوع مسئله‌ی مالی هولدینگ است و هنوز خط پیرنگ اصلی شکل نگرفته و ارتباطات، تماس‌ها، رفت و آمدها و قرارها هیچ‌کدام کارکردِ جدی‌ای نداشته‌اند و باید به کارگردان فرصت داد تا پیرنگِ اصلی داستان مشخص شود. مهدویان برای وقوع اتفاقات درام به جای خانواده‌ی پادشاهی دانمارک، یک هولدینگِ‌ نفتی بزرگ و چند خانواده‌ی بورژوایی را انتخاب کرده است با این تفاوت که شاه در هملت کشته شده و در اینجا «مالک» زنده است. شاهِ دانمارک در هملت، نمونه و بی‌مثال توصیف می‌شود و هملت بارها مادرش را به خاطر این که عموی بی‌مقدارش را به پدرش ترجیح داده، سرزنش می‌کند؛ در این‌جا اما میثم با تمام علاقه‌ای که به پدرِ‌ خود دارد، به مشکلاتِ اخلاقی و فسادِ مالی او آگاه است و جریان مافیای خانوادگی را می‌داند؛ اما گویی در بسترِ فراغ از او، این موضوعات هیچ اهمیتی برایش ندارد و هم‌چنان او را یکتا تصور می‌کند و مادرش را به خاطرِ تن‌دادن به رابطه با طلوعی سرزنش. مالک در بخش اول سریال، یک قاتلِ طماعِ خائن، کلاهبردار و  زن‌باره هم بود؛ اما این‌ها نکاتی نیست که ذهنِ پسرِ او را درگیر کند  و او تنها به دنبالِ جنازه‌ی پدرش است.از آن طرف مهدویان در «زخم کاری» تلاش نکرده تا برخلافِ رسمِ مالوفِ این سال‌های سینمای ایران، آدم‌ها را از خیر مطلق و شر مطلق برهاند و وجهی خاکستری به آن‌ها ببخشد. همه تنها به دنبالِ کسب قدرت و رسیدن به منافعِ شخصی خودشان هستند و خبری از دیگر احساساتِ آن‌ها وجود ندارد؛ این‌جا حتی عشقِ مادری نیز ملعبه‌ای برای رسیدن به قدرت است و این همان الگویی است که در اسطوره‌ها، کهن‌الگوها و درام‌های کلاسیک از جمله «هملت» آن را مشاهده می‌کنیم و مهدویان از آن تبعیت کرده است.

سریال هملت

داستان هملت چیست

هملت شاهزاده دانمارک باشنیدن خبرمرگ پدرش به کاخ پادشاهی می آید و می بیند عمویش کلادیوس برتخت نشسته و بدون کوچکترین احترامی به آداب ورسوم ،بامادرش-ملکه گرترود-نیز ازدواج کرده است.هملت از این اوضاع برآشفت و بدگمان شد.تاا ینکه یک شب خواب دید روح پدر به هملت می گوید که گلادیوس او را از طریق چکاندن زهر در گوشش به وقت خواب کشته است.و درخواست انتقام می کند. هملت قول می دهد از دستور او اطاعت کند.با ورود دسته ای بازیگر دوره گرد،هملت برای اطمینان از درستی سخنان روح و شبح پدر،از آنها می خواهد نمایشنامه ای به نام قتل گوندزاگا را درحضور شاه به روی صحنه بیاورند.موضوع این نمایش نامه ،به گونه ای باز آفرینی جنایت کلادیوس است.وداستانش به ماجرای کشته شدن شاهی به دست برادرش مربوط می شود..شاه به هنگام تماشای نمایش آنچنان دچار آشفتگی می شود که مجبور به ترک تالار نمایش می شود.این عکس العمل کلادیوس به نمایش ،جرم اورا بطور حتم ثابت می کند.هملت پس ازاین ماجرا،بی درنگ پیش مادرش می رود و به زودی صدای نزاع مادر و پسر اوج می گیرد و هملت به مادرش اعتراف می کند که چقدر از وی متنفر است.و وقتی سایه ای را در پرده ی اتاق می بیند و چون تصور می کند که شاه درپشت پرده گوش ایستاده است ،شمشیررا می کشد ودر پرده های سنگین فرو می برد.ولی پو لو نیو س –پدر افلیا معشوقه ی هملت – که درپشت پرده پنهان شده به جای کلادیوس به اشتباه کشته می شود.

کلادیوس که تصمیم به نابودی هملت گرفته ولی نمی خواهد نرا آشکارکند او را به انگلستان می فرستد.دراین سفردو دوست دوران تحصیل او به نام های روزن کرانتس و گیلد نسترن نیز همراه هملت اعزام شده اند.اینان نامه هایی مبنی بر حکم قتل شاهزاده را با خود دارند اما با عوض شدن نامه ها به جای هملت این دو نفرکشته می شوند. دراین اوضاع لائر تس پسر پولونیوس برای انتقام پدر به دنبال هملت است هم چنین افلیا که ازکشته شدن پدرش به دست محبوب ازشدت غم و اندوه دیوانه شده، پس از آنکه چندگل از کرانه رود می چیند خود را در آب می افکند و غرق می شود.هملت پس ازاینکه متوجه توطئه قتل خودش می شود،به دانمارک برمی گردد.کلادیوس در ظاهرمی خواهد هملت ولائر تس را آشتی دهد،به خواهش او هردو موافقت می کنند که برای سنجیدن خود،نه دریک دوئل بلکه درمبارزه ای نمادین شرکت کنند تا به داستان غم انگیز پایان داده شود.اما به لائرتس شمشیری می دهند که نوکش به زهر کشنده آغشته است.درطول این مبارزهتن به تن کلادیوس جامی زهرآلود به هملت می دهد،ولی گرترود بی خبر ،جام راسرمی کشدومی میرد. سپس هملت زخمی می شود،اما پیش ازمرگ ،لا ئرتس را زخمی کشنده می زند.هملت ولائرتس هردو مجروح شده اند و می دانندکه مرگشان حتمی است ،پس درپایان هردو بسوی کلادیوس حمله می برند و او را ازپای در می آورند.

آیا میثم کشته می شود

تا اینجای داستان سریال زخم کاری 2 می دانیم که مالک زنده است و خانواده اش از این ماجرا خبر ندارند. او می گوید به خاطر پسرش می خواهد برگردد اما دوستش جلوی او را می گیرد و از او می خواهد دست نگه دارد تا فساد کشف شود و هم سرانجام خوشی داشته باشند. اما حالا باید دید آیا مالک تحمل می کند و کنار می ایستد تا میثم خودش از ریزآبادی ها انتقام بگیرد؟ حالا که مشخص شده قتل مالک نقشه طلوعی (کامبیز دیرباز) بوده است آیا میثم می تواند قاتل پدر را به دست عدالت بسپارد یا اینکه همچنان صحنه گردان اصلی این جدال خونین یعنی سمیرا پسرش را قربانی زیاده خواهی خودش می کند و او را مقابل طلوعی قرار می دهد؟ اما آنچه به نظر می رسد با توجه به اشاره کارگردان به داستان کلاسیک هملت احتمالا باید منتظر بود و قربانی شدن میثم را مقابل چشمان مادرش دید. شاید هم مهدویان مثل دیگر کارهایش سوپرایز جدیدی برای مخاطب داشته باشد و اینبار مالک دوباره ظهوری پررنگ داشته و سمیرا را قربانی توطئه های خودش بکند.

میثم زخم کاری

 

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الهه حصاری، الناز ملک، مهران غفوریان، سیدجواد هاشمی و مرتضی امینی تبار به همراه محمدحسین مهدویان کارگردان این سریال در این مراسم حضور داشتند.

زمان و ساعت پخش سریال زخم کاری

به گزارش عرشه آنلاین، بازگشت از روز جمعه 17 شهریور ماه ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. حالا با قطعی شدن زمان پخش این مجموعه، در پاسخ به سوال بینندگان طرفدار مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال زخم کاری 2 کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که سریال زخم کاری: بازگشت، جمعه هر هفته ساعت 8:00 صبح از فیلیمو منتشر خواهد شد.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این مجموعه است. در شرح قصه این فصل از «زخم کاری» آمده است‌ که: «در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!»

زخم کاری ۲

محمدحسین مهدویان و سایر عوامل حاضر در این مراسم ضمن ابراز امیدواری از اینکه مخاطبان فصل دوم را هم دوست داشته باشند، با مردم حاضر در سالن دیدار کردند و عکس یادگاری گرفتند. این کارگردان عنوان کرد که منتظر واکنش های مردم پس از دیدن قسمت اول آن هستند.

زخم کاری

کامبیز دیرباز هم در بخشی از آن بیان کرد: من خیلی خیلی و نه اندازه شما بلکه کمی بیشتر هیجان و استرس دارم و فقط و فقط امیدوار هستم که کار را ببینید و بپسندید تا ‌مثل حمایتی که از فصل یک شد، از ادامه این سریال هم استقبال کنید.

سریال زخم کاری

مهران غفوریان هم تأکید کرد: خوشحال هستم که سریال این همه طرفدار دارد و فکر می‌کنم از دیدن این مجموعه هم کیف می‌کنید. در بخش دیگری از برنامه هم الهه حصاری با بیان اینکه برای زخم کاری اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، از ادامه قصه این سریال و مورد اقبال قرار گرفتن آن ابراز امیدواری کرد. 

سریال زخم کاری

پخش فصل دوم سریال «زخم کاری» از امروز (۱۷ شهریور) در فیلیمو آغاز شد.

داستان سریال زخم کاری: بازگشت - فصل 2 قسمت 1

میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع...اما این تمام حقیقت نیست!

درباره سریال زخم کاری: بازگشت - فصل 2 قسمت 1

سریال زخم کاری: بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به هنرمندی پرداخته‌اند.

پخش فصل دوم سریال «زخم کاری» از امروز (۱۷ شهریور) در فیلیمو آغاز شد.

داستان سریال زخم کاری: بازگشت - فصل 2 قسمت 1

میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع...اما این تمام حقیقت نیست!

درباره سریال زخم کاری: بازگشت - فصل 2 قسمت 1

سریال زخم کاری: بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به هنرمندی پرداخته‌اند.دانلود قسمت ۳ فصل ۲ سریال زخم کاری ۲ بازگشت (زخم کاری قسمت سوم فصل دوم) ترافیک رایگان 

دانلود سریال زخم کاری ۲ قسمت ۳ فصل ۲، دانلود فصل دوم زخم کاری بازگشت قسمت سوم، دانلود فیلم ایرانی زخم کاری فصل دوم قسمت ۳ حلال دانلود، دانلود قسمت 3 زخم کاری بازگشت فصل 2 نسخه کامل، دانلود قسمت 3 زخم کاری فصل دوم، دانلود سریال زخم کاری قسمت 3 فصل 2، دانلود قسمت جدید زخم کاری برای دانلود قسمت 3 زخم کاری 2 فصل دوم سریال زخم کاری بازگشت قسمت سوم به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و با نقش آفرینی؛ جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی و... به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برای دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال زخم کاری بازگشت روی لینک زیر کلیک کنید

«« دانلود قسمت ۳ فصل ۲ زخم کاری بازگشت»»

درباره سریال زخم کاری بازگشت (دانلود قسمت ۳ زخم کاری فصل ۲)

سریال زخم کاری بازگشت قسمت 3 سوم فصل دوم 2 (زخم کاری قسمت 3 فصل 2) ساخته محمدحسین مهدویان، محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی است که سال 1402 ساخته شده است. سریال زخم کاری بازگشت قسمت سوم فصل دوم ماجرایی اجتماعی دارد؛ «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!»

زخم کاری بازگشت فصل ۲ قسمت ۳ کی میاد؟

قسمت جدید زخم کاری بازگشت روز جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح پخش می شود.

 

برای دانلود قسمت ۳ فصل ۲ زخم کاری بازگشت روی لینک زیر کلیک نمایید

«« دانلود سریال زخم کاری بازگشت قسمت ۳ فصل۲ »

قسمت سوم فصل دوم زخم کاری بازگشت چه می‌شود؟

اکنون نبود مالک باعث شده که مدعیانی برای تاج و تخت از راه برسند.

قسمت سوم ۳ فصل دوم ۲ زخم کاری بازگشت کی میاد؟ (دانلود زخم کاری ۲ قسمت سوم)

قسمت ۳ زخم کاری بازگشت فصل ۲ به صورت دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم ساعت ۸ صبح جمعه ۳۱ شهریور آماده دانلود است.

قسمت ۳ فصل ۲ زخم کاری بازگشت چی میشه؟

در زخم کاری بازگشت فصل دوم قسمت سوم، مالک فوت کرده و هر کسی برای گرفتن سهم خود راهی تاج و تخت می شود.

سریال زخم کاری بازگشت را از کجا ببینم؟

سریال زخم کاری ۲ قسمت سوم فصل دوم از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدیویی آپارات و... قابل مشاهده است.

بازیگران و نقش هر یک در دانلود فصل ۲ قسمت ۳ سریال زخم کاری بازگشت

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، امیر دژاکام، مه‌لقا باقری و…

وبسایت مدرن فیلم سایتی مرجع برای دانلود فیلم خارجی با دسترسی آسان برای دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی به صورت دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده و خرید قانونی فیلم و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی به صورت نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110729

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر