یکساعت قبل از قتل داریوش مهرجویی چه گذشت +بیوگرافی وحیده محمدی فر همسر دوم مهرجویی​

تحقیقات ابتدایی نشان می‌دهد عاملان جنایت ابتدا داریوش مهرجویی را کشته و سپس همسر او را به قتل رسانده‌اند..

 یکساعت قبل از قتل داریوش مهرجویی چه گذشت  +بیوگرافی وحیده محمدی فر همسر دوم  مهرجویی​

حدود ساعت ۲۲ روز شنبه داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در منزل مسکونی خود به طرز فجیعی به قتل رسیدند. اولین کسی که با اجساد این دو روبه‌رو شد، دخترشان مونا بوده است. مونا دختر ۱۸ ساله این زوج که ساعاتی را در خارج از منزل بود بعد از بازگشت، مقابل در خانه با شرایط غیرعادی مواجه شد و بدون اینکه داخل برود از یکی از اقوامش کمک خواست. سپس دختر جوان و فامیل‌شان با هم وارد خانه شدند و اجساد داریوش مهرجویی و همسرش را دیدند.

آنها ابتدا تصور کردند مقتولان هنوز زنده هستند بنابراین با اورژانس تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. همزمان نگهبان شهرکی که خانه داریوش مهرجویی در آنجاست همراه پلیس به محل رفتند، اما بررسی‌های اولیه نشان داد ضربات کاری بوده و داریوش مهرجویی و همسرش جان باخته‌اند. به این ترتیب بلافاصله تیم ویژه‌ای برای تحقیق پیرامون این جنایت تکان‌دهنده تشکیل شد.

خانه داریوش مهرجویی کجاست؟

خانه داریوش مهرجویی آخرین خانه یک شهرک است که خانه‌های آن اکثراً باغ ویلاست. این شهرک در زیبادشت واقع شده و ساکنان آن بیشتر از این خانه‌ها به عنوان خانه ییلاقی استفاده می‌کنند. داریوش مهرجویی، همسرش و دخترشان مونا به طور دائمی در خانه ساکن بودند. این خانه در یک باغ 2000 هزار متری واقع شده و زیربنای آن نزدیک به 200 متر است و سه اتاق خواب دارد.

این خانواده یک سگ کوچک داشتند اما سگ نگهبان نگهداری نمی‌کردند. همچنین هیچ دوربین مداربسته‌ای در خانه نصب نبود و فقط دو دوربین مداربسته که متعلق به باغ همسایه است، در محل وجود دارد.

به گفته ساکنین شهرک، نگهبان شهرک ورود و خروج افراد را به طور دقیق کنترل می‌کند و کسی بدون اجازه ساکنین اجازه ورود ندارد. به همین دلیل هم معمولاً در باغ‌ها باز است و ساکنان فقط در ساختمان خود را می‌بندند.

یک زمین بایر مقابل خانه داریوش مهرجویی وجود دارد که به نظر می‌رسد عاملان قتل از آنجا وارد شده‌اند. هیچ شکستگی در قفل‌ها وجود نداشته و بنابراین عاملان قتل به راحتی وارد خانه شده‌اند.

صحنه جرم چه چیزهایی را نشان می‌داد؟

بررسی وضعیت اجساد نشان می‌دهد ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده است. شواهد حاکی از آن است که با چوب به سر او زده و سپس شاهرگش را قطع کرده‌اند. همچنین مشخص شده که وحیده محمدی‌فر احتمالاً با سر و صدای قاتلان متوجه ماجرا شده است. او با عاملان قتل درگیر شده و آثاری زیر ناخن‌ها و دست‌های او بوده که احتمالاً متعلق به عاملان قتل است. آثار بر جای مانده روی دست‌ها و پاهای این زن نشان می‌دهد او به شدت مقاومت کرده است.

از خانه داریوش مهرجویی دو گوشی موبایل و مقداری طلا سرقت شده، این در حالی است که اشیای قیمتی دیگری نیز در خانه بوده اما سرقت نشده و این نشان می‌دهد که عاملان قتل قصد صحنه‌سازی داشته‌اند..

تحقیقات ابتدایی نشان می‌دهد عاملان جنایت ابتدا داریوش مهرجویی را کشته و سپس همسر او را به قتل رسانده‌اند..

 سایت جنایی نوشت برخی شواهد نشان می دهد ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده و سپس عاملان قتل با همسر وی درگیر شده و او را به قتل رسانده اند.

جزئیات به دست آمده  دختر داریوش مهرجویی شب گذشته سرکلاس آموزشی حضور داشت و از ساعت ۸ و نیم شب به صورت پیامکی با پدرش در ارتباط بود. این پیامک ها تا ساعت ۱۰ شب ادامه داشت. این دختر نوجوان به بازپرس گفته من از پدرم پرسیدم شام چی داریم که پدر گفت: آش دوغ داریم.

وقتی دختر نوجوان داریوش مهرجویی به مقابل خانه رسید، متوجه وضعیت غیرعادی شد. او با یکی از اقوامش در مهرشهر کرج تماس گرفته و به او گفته می ترسد به تنهایی وارد خانه شود. در این مدت این دختر با پدر و مادرش تماس گرفته که کسی پاسخگوی تلفن نبوده است. در نهایت دختر نوجوان به پیشنهاد فامیلی که با او تماس گرفته صبر می کند که فامیلش برسد و سپس با هم وارد خانه می شوند.

وقتی دختر نوجوان و فامیلش وارد خانه می شوند جسد داریوش مهرجویی و همسرش را پیدا می کنند و با پلیس تماس می گیرند. وضعیت دلخراش اجساد نشان می داد آنها احتمالا ابتدا غافلگیر شده اند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده وضعیت اجساد نشان می داد ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده است. عاملان قتل با چوب که به نظر می رسد مربوط به درخت آلبالو است به سر او کوبیده شده لکه های خون روی این چوب دیده شده است. بعد از اینکه داریوش مهرجویی گیج شده شاهرگ او را قطع کرده و جسدش را مقابل آشپزخانه رها کرده اند.

جسد همسرش وحیده محمدی فر در یکی از اتاق خواب ها پیدا شده است. گلوی او هم بریده شده اما آثار برجای مانده روی بدن این زن نشان می دهد او با عاملان قتل درگیر شده و شکستگی هایی نیز روی دست و پای او وجود داشته است.

احتمال داده می شود او با صدای درگیری که عاملان قتل با شوهرش داشته اند هوشیار شده و حالت تدافعی به خود گرفته است.

همچنین وضعیت خانه بعد از حضور ماموران در خانه نشان می داد احتمالا زمانی که دختر نوجوان به خانه رسیده احتمالا عاملان قتل درخانه بودند چرا که اولا او تا ساعت ۱۰ با پدرش پیامکی تماس داشته و قتل بعد از این ساعت رخ داده و دوم اینکه وضعیت جسدها و خانه نشان می داد که قتل ها بسیار تازه اتفاق افتاده است.

گفته می شود دختر نوجوان به شدت شوکه شده و فعلا نزد یکی از اقوام خود است.

آنطور که خبرنگار جنایی مشاهده کرده است ، خانه داریوش مهرجویی در یک شهرک بزرگ که خانه ها همگی باغ ویلا هستند قرار دارد. باغ داریوش مهرجویی حدود دو هزار متر مربع است که بنایی ۲۰۰ متری در آن ساخته شده و سه اتاق خواب دارد. اهالی گفته اند که به دلیل باغ ویلا بودن خانه ها و امنیتی بسیار عالی که این شهرک داشته هیچ وقت در ورودی باغ ها بسته نبوده و همه اهالی در ورودی را باز می گذاشته اند. شهرک محافظت می‌شود و نگهبان دارد. پشت خانه باغ داریوش مهرجویی یک زمین بایر است که به نظر می رسد عاملان قتل از آنجا وارد شده اند. همچنین دو دوربین مداربسته در باغ مجاور وجود دارد که پلیس دوربین ها را ضبط و برای تجزیه و تحلیل با خود برده است.

خانه داریوش مهرجویی آخرین خانه شهرک ویلایی است و بعد از آن دیگر خانه ای وجود ندارد.

داریوش مهرجویی

بیوگرافی کامل وحیده محمدی فر همسر دوم داریوش مهرجویی

وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی که نیمه شب دیشب به همراه همسرش به قتل رسید روانشناس و دستیار کارگردان است.

وحیده محمدی فر متولد سال 1347 و همسر دوم داریوش مهرجویی است.

وحیده محمدی فر فیلمنامه نویس، طراح لباس و دستیار کارگردان ایرانی بود که در ۱۹ بهمن ۱۳۴۷ متولد شد. او دانش آموخته رشته روانشناسی از دانشگاه تهران و همسر داریوش مهرجویی فیلم ساز شناخته شده سینما بود.

او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۷۵ و با بازی در فیلم سینمایی لیلا آغاز کرد. محمدی فر با نگارش اپیزود اول فیلم نامه داستان های جزیره نویسندگی را به شکلی جدی پی گرفت و با نگارش مشترک فیلم نامه مهمان مامان با مهرجویی و مرادی کرمانی به نامی آشنا در عرصه فیلم نامه نویسی مبدل شد.

وحیده محمدی فر سابقه فعالیت در آثاری همچون لامینور، اشباح، چه خوبه که برگشتی، نارنجی پوش، سنتوری و آسمان محبوب من را در کارنامه هنری خود دارد.

وحیده محمدی فر بعد از جدایی داریوش مهرجویی از همسر اولش فریار جواهریان با این کارگردان مشهور ازدواج کرد حاصل ازدواج این زوج دختری نوجوان است که شب گذشته با جسد پدر و مادرش در خانه مواجه شده است .

وحید محمدی فر اولین بار در فیلم لیلا جلوی دوربین رفت. در واقع وحیده محمدی فر با داریوش مهرجویی سینما را شناخت و وارد این عرصه شد.

او پس از ازدواج با داریوش مهرجویی کم کارتر شد اما همچنان در کارهای فاخر این کارگردان نقش مهمی داشت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110327

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر