اسماعیل هنیه : غزه را ترک نمی کنیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: مردم غزه در سرزمین خود ریشه دارند و غزه را ترک نمی‌کنند.

اسماعیل هنیه : غزه را ترک نمی کنیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: مردم غزه در سرزمین خود ریشه دارند و غزه را ترک نمی‌کنند.

به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از المیادین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس عنوان داشت: ما در برابر عواقب عظیم شکست راهبردی دشمن در ۷ اکتبر که زلزله بزرگی در این رژیم ایجاد کرد، ایستاده‌ایم.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: ما در برابر تبعات ویرانگر شکست راهبردی دشمن در هفتم اکتبر که زلزله بزرگی در رژیم صهیونیستی ایجاد کرد، قرار داریم.

وی افزود: مقاومت تاریخ طوفان الاقصی را رقم زد که سرآغاز زوال اشغالگران از سرزمین و قدس ما است.

هنیه بیان کرد: اشغالگران به ارتکاب کشتار و آواره کردن روی آورده اند تا شکستی که پس از ضربه قسام متحمل شده اند را جبران نمایند.

وی افزود: ارتش بزدل رژیم صهیونیستی توان رویارویی با مردان شجاع ما را ندارد و به کشتار روی آورده است.

هنیه بیان کرد:راهبرد آزادی و بازگشت را با وجود اقدامات دشمن با حمایت همه جانبه آمریکا و غربف از سرخواهیم گرفت. مردم غزه در سرزمین خود ریشه دارند و از غزه خارج نخواهند شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه تاکید کرد: ضربه راهبردی که به اشغالگران وارد شد گواه این است که آزادسازی اراضی ما در دسترس است.

وی ضمن تقدیر از راهپیمایی هایی که زیر بمباران برگزار شد تا از مقاومت و قسام حمایت کند، افزود: هجرتی نه از غزه و نه کرانه باختری به مصر رخ نخواهد داد. از مقامات مصر که آماده میزبانی از فلسطینیان هستند، تشکر می کنم اما اساس هجرتی در کار نخواهد بود.

هنیه بیان کرد: تصمیم راندن ساکنان غزه با حمایت آمریکا، سرنوشتش شکست خواهد بود. به برادران در مصر می گویم که تصمیم ما این است که در سرزمین مان بمانیم.

وی در ادامه تاکید کرد: حماس از هجمه رسانه ای ترسی به دل راه نمی دهد. حماس غیرنظامیان و کودکان را هدف قرار نمی دهد. از همه کسانی که از غزه و مقاومت علیه اشغالگران حمایت کردند، کمال تشکر را دارم و خواهان ادامه آن هستم.

هنیه گفت: این ضربه راهبردی صفحه جدید و درخشانی رقم زد که مفاد آن این است که اشغالگران باید از خاک ما بروند واسیران آزاد شوند. کرانه باختری باید فعال بماند زیرا ما یک ملت هستیم. ما خواهان آن هستیم که اشغالگران از سرزمین ما و قدس ما بروند و کشوری در فلسطین به پایتختی قدس برپا کنیم.

منبع : مهر 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110223

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر