گل‌ محمدی

شوک گل محمدی به پرسپولیسی ها | گل‌ محمدی با پرسپولیس قرارداد ندارد

سرمربی پرسپولیس تهران، در بازگشت به تمرینات تیمش بعد از چند روز غیبت اعلام کرد که در شرایط فعلی عملا با باشگاه پرسپولیس قراردادی ندارد.

شوک گل محمدی به پرسپولیسی ها  | گل‌ محمدی با پرسپولیس قرارداد ندارد

سرمربی پرسپولیس تهران، در بازگشت به تمرینات تیمش بعد از چند روز غیبت اعلام کرد که در شرایط فعلی عملا با باشگاه پرسپولیس قراردادی ندارد.

به گزارش عرشه آنلاین، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس تهران که به دلیل اختلافات با باشگاه طی چند روز گذشته در تمرینات سرخپوشان حضور نداشت، امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی، محل تمرین تیمش حضور یافت. گل‌محمدی پیش از شروع تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الان در شرایطی هستم که عملا با باشگاه پرسپولیس قراردادی ندارم اما به ورزشگاه می‌آیم تا با تیم تمرین کنم.

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارسال نوتیس برای فسخ قرارداد با باشگاه اظهار داشت: من نامه فسخ قراردادم را چند روز پیش به باشگاه دادم. دو روز بعد آقایان تازه موضوع را در جلسه هیئت مدیره مطرح کردند. من عملاً قراردادی با باشگاه ندارم و اگر به فدراسیون برای فسخ قرارداد نرفتم، بحث دیگری است، اما با توجه به نامه‌ای که دادم، قراردادی به باشگاه ندارم.

وی افزود: به خاطر روح مربیگری و وظیفه اخلاقی که داشتم، خودم را موظف کردم با بازیکنان صحبت کرده و آن‌ها را متقاعد به تمرین کنم و خدا را شکر تمریناتمان را از امروز شروع می‌کنیم. من الان لباس‌هایم را عوض می‌کنم و مشکلی نخواهد بود. امیدوارم تصمیم‌های خوبی گرفته شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ظاهراً فردا جلسه هیئت مدیره است، اما من در جلسه شرکت نمی‌کنم، چون بین من و باشگاه قراردادی وجود ندارد که در جلسه شرکت کنم. من فسخ قراردادم را به سازمان لیگ نفرستادم، چون اگر می‌خواستم به باشگاه دیگری بروم این کار را می‌کردم. وقتی الان جایی نمی‌خواهم بروم دلیلی ندارد به فدراسیون بروم و این کار را بکنم. تصمیم من بستگی به جلسه فردای هیئت مدیره دارد.

گل‌محمدی در واکنش به طرح این موضوع که او از پرداخت نشدن آپشن‌ها و مذاکره باشگاه پرسپولیس با سایر گزینه‌های سرمربیگری سرخ‌پوشان ناراحت شده است، گفت: من اطلاعی از اینکه با مربیان دیگر مذاکره شده است، ندارم و چنین چیزی نشنیده‌ام. بحث‌هایی که در برخی از رسانه‌ها و متأسفانه شبکه‌های دست نشانده خودشان مطرح می‌شود، از جمله آپشن‌ها فقط باعث بخشی از تصمیم‌های گرفته شده ما شد. بخش بزرگی به خاطر وعده‌های توخالی است که می‌گفتند تسویه حساب می‌کنیم یا قبل از شروع بازی‌ها آپشن‌ها را پرداخت می‌کنیم، طبق نامه‌ای که خود رضا درویش در این رابطه به من داده بود. وقتی بازی‌ها شروع شد، حدود ۱۹ درصد پرداختی داشتند که گفتند جزو قراردادهای‌تان است. بدقولی‌های این‌طوری و عدم تعهد به نوشته‌های‌شان و قرارداد‌های بسته شده باعث شد کار به اینجا بکشد.

وی در پاسخ به این پرسش که با شرایط پیش آمده چه تصمیمی می‌گیرد و آیا با برکناری رضا درویش در پرسپولیس می‌ماند، تصریح کرد: اصلاً این بحث‌ها را نکنید. کسی دنبال این نیست که فردی برکنار شود. اگر درویش برکنار شود قرار است چه اتفاقی بیفتد؟! باشگاه نیاز به کار‌های زیربنایی و درآمد‌های پایدار دارد. با قهرمانی‌هایی که در این چند سال گرفته شده است باشگاه باید پول پارو کند و سالی دو سه هزار میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد. با اینکه به تیم‌های صنعتی و خصوصی گیر بدهیم، چیزی درست نمی‌شود.

گل‌محمدی ادامه داد: باید از برند پرسپولیس درآمدزایی کنید. قراردادی که با ایرانسل بسته‌اند همین قرارداد نیز ۴ سال پیش با آتیه‌پرداز بسته شده بود، آنهم با این تورم و سال‌هایی که گذشته است. چرا باید اینطور باشد؟ آن وقت تیمی که یک جام هم در چند سال اخیر نگرفته است می‌آید و قرارداد بالاتر می‌بندد. این‌ها ضعف‌های بزرگ باشگاه است و باید برطرف شود. اگر قرار باشد فقط پشت و جلوی پیراهن را بفروشیم و قرارداد ببندیم نمی‌توان تیم را چرخاند. آقایان در جلسه با بازیکنان گفته‌اند که منابع درآمدزایی ممکن است به وجود بیاید، ولی این منابع باید پنج شش ماه پیش تأمین می‌شد تا کار به اینجا کشیده نشود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقایان به تعهدات‌شان عمل نکرده‌اند. مگر ما چیزی غیر از حق‌مان را می‌خواهیم؟ ما هزار تومان بیشتر از حق‌مان نمی‌خواهیم. اگر موعد قرارداد یکی دو هفته و یکی دو ماه عقب بیفتد، اشکالی ندارد، اما وقتی این همه طول بکشد، بازیکنان ناراحت می‌شوند. این بچه‌ها در یک سال سه جام گرفته‌اند. بازیکنان پیش خودشان فکر می‌کنند ما که سه جام گرفته‌ایم و اگر امسال بگیریم یا نگیریم چه فرقی می‌کند؟! این احساس ناخواسته به ذهن شان خطور می‌کند.

گل‌محمدی در واکنش به بحث ورود نهاد‌های نظارتی به قرارداد او با باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: من سه سال پیش قراردادی بستم و اگر قراردادم مشکلی داشت تا الان باید خودش را نشان می‌داد. اگر قراردادم مشکلی دارد رسانه‌ای کنید و شفاف بگویید. خدا را شکر با برخی رسانه‌ها و صفحات مجازی ارتباط دارید! اگر قراردادم مشکلی دارد، رسانه‌ای کنید. اصلاً فرض کنید قراردادم مشکلی دارد، آیا باید جلوی دوربین این حرف‌ها را بزنید؟ چه دلیلی برای این کار دارید؟ درباره قرارداد بازیکنان گفتند تیم‌های دیگر ۳۰، ۴۰ درصد گرفته‌اند و آن‌ها صد درصد گرفته‌اند، در صورتی که صحبت‌های درستی نیست. بچه‌ها از دو سال پیش طلب دارند. مدام بحث پول می‌شود، ولی آنقدر دیر پول دادند که دلار ۳۰ هزار تومانی ۵۰ هزار تومان شد. بازیکنان حرفه‌ای هستند و نیاز به رسیدگی دارند. برخلاف تفکرات برخی‌ها که می‌گویند بازیکنان میلیاردی می‌گیرند، اما اگر زرنگ باشند ۱۰ سال فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنند. بازیکنان نه بیمه هستند و نه پول بازنشستگی می‌گیرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به موضع‌گیری سخت صداوسیما درباره او گفت: به نظرم دوستان خط گرفتند یا متأسفانه تعلقات رنگی دارند! صحبت‌های لازم را انجام دادم. مسائل مالی واقعاً مطرح نیست که می‌گویند، چون پول آپشن نگرفتیم حضور نداریم. بحث من احترام است. من شش نوتیس و دو اخطار داده‌ام. یک بار تماس نگرفتند تا بدانند مشکل چیست. من حتی در بازی با الدحیل قطر شفاهی به درویش گفتم، چون بازی با گل‌گهر سیرجان نزدیک است کاری نمی‌کنم، ولی بعد از آن نمی‌توانم کاری انجام دهم. حتی یک جلسه نگذاشتند تا بدانند مشکل چیست. بحث ریلکس بودن کسی نیست، بحث بی‌خیالی است.

گل‌محمدی درخصوص‌ اینکه آیا حس می‌کند فشاری وجود دارد که او از پرسپولیس برود، گفت: من همیشه دوست دارم به اتفاقات نگاه مثبتی داشته باشم، اما برخی مواقع پیش خودم می‌گویم شاید یک جریانی درست می‌کنند تا این اتفاقی که اشاره کردید، بیفتد. از نیت‌شان خبر ندارم، اما این تیم حیف است. این تیم باعث خوشحالی ۴۰ میلیون نفر شده است و نمی‌توانید نسبت تیمی که باعث خوشحالی و نشاط جامعه شده است، بی‌تفاوت باشید. چند سال است اینجا زمین اضافه داریم و می‌گویم زیرساخت‌سازی کنید، ولی چرا این کار را نمی‌کنید؟

ادامه دارد...

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110210

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر