قتل

خواستگار افغانی را پسر عروس به قتل رساند | ازدواج مخفیانه به قتل انجامید

پسر جوان وقتی فهمید مردی قصد ازدواج با مادرش را دارد، راهی پایتخت شد و دست به جنایتی هولناک زد.

خواستگار افغانی را پسر عروس به قتل رساند | ازدواج مخفیانه به قتل انجامید

پسر جوان وقتی فهمید مردی قصد ازدواج با مادرش را دارد، راهی پایتخت شد و دست به جنایتی هولناک زد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ اوایل خرداد امسال کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در جریان ناپدید شدن مردی ۵۵ساله‌ قرار گرفتند. این مرد تبعه افغانستان بود و به‌گفته خانواده‌اش آخرین بار برای فروش خودروی پرشیا از خانه خارج شده و به طرز عجیبی ناپدید شده بود.

از آنجا که چند روز از ناپدید شدن مرد افغان گذشته و ردی از او به‌دست نیامده بود، فرضیه اینکه وی قربانی سرقت شده باشد مدنظر قرار گرفت. در ادامه کارآگاهان به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد مرد گمشده با زنی ۴۴ساله به نام مریم در ارتباط بوده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که مریم مدتی قبل از شوهرش جدا شده و پس از آن از محل زندگی‌اش در جنوب کشور راهی شهرری شده و به‌عنوان پرستار در خانه یک زوج سالخورده مشغول به‌کار است. مأموران به سراغ این زن رفتند اما او گفت که از سرنوشت مرد گمشده خبر ندارد. وی توضیح داد: مدتی قبل با مرد گمشده آشنا شدم و با هم تلفنی در ارتباط بودیم و خبر داشتم که قصد فروش ماشینش را دارد اما مدتی است که از او خبر ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برایش افتاده است.

اظهارات مریم در حالی بیان می‌شد که مدتی بعد به پلیس خبر رسید خودروی پرشیای مرد گمشده در شهرستان کازرون از سوی پلیس توقیف شده و جوانی ۱۹ساله که راننده آن بوده، دستگیر شده است. جوان ۱۹ساله کسی نبود جز پسر مریم. این یعنی مریم در تحقیقات به پلیس دروغ گفته بود و از سرنوشت مرد گمشده باخبر است. به این ترتیب وی نیز بازداشت شد و پسر او در بازجویی‌ها به قتل مرد افغان اعتراف کرد. او گفت: وقتی شنیدم که مرد افغان قصد دارد پنهانی با مادرم ازدواج کند، خون جلوی چشمم را گرفت. برای همین به بهانه خرید ماشینش با او قرار گذاشتم و از کازرون به شهرری آمدم و او را به قتل رساندم. سپس جسدش را در صندوق عقب پرشیا گذاشتم و آن را به کازرون انتقال داده و در بیابان‌های اطراف شهر به آتش کشیدم.

 

با اعترافات قاتل، معلوم شد که در آن زمان با پیدا شدن جسد سوخته یک مرد در بیابان‌های اطراف کازرون، جسد به پزشکی قانونی منتقل شده و مدتی بعد نیز به‌عنوان جسد مجهول‌الهویه به خاک سپرده شده است. به‌گفته سرهنگ مرتضی نثاری، معاون جرائم جنایی آگاهی پایتخت، با اعترافات پسر جوان و مادرش و همچنین پیدا شدن جسد مقتول، اسرار گم‌شدن مرد افغان فاش شد و قاتل جوان و مادرش برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم(ویژه قتل) پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110111

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر