مصوبه مهم معافیت‌های جدید سربازی | تکلیف کسر خدمت و معافیت‌های تحصیلی مشخص شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بررسی طرح خدمت سربازی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور معاونین ستادکل نیرو‌های مسلح و نظام وظیفه انجام شد و قطعاً در این مجلس شورای اسلامی به تصویب خواهد رسید.

مصوبه  مهم معافیت‌های جدید سربازی | تکلیف کسر خدمت و معافیت‌های تحصیلی مشخص شد

طرح جدید خدمت سربازی ارائه و بررسی شد قوانین سربازی به زودی بر اساس یک قاعده و طرح  جدیدی، با تغییراتی مواجه می‌شود.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بررسی طرح خدمت سربازی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور معاونین ستادکل نیرو‌های مسلح و نظام وظیفه انجام شد و قطعاً در این مجلس شورای اسلامی طرح خدمت سربازی به تصویب خواهد رسید.

 برنامه وزارت دفاع معافیت سربازی، برای اشتغالزایی و اعطای وام به سربازان، پس از دوران خدمت سربازی اعلام شد.

اخبار و جزئیات جدید در خصوص مشمولان معافیت سربازی و تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی مشمولان اعلام شد. اخبار مربوط به قانون جدید خدمت سربازی، وام سربازی، مشمولان، شرایط معافیت و کسر خدمت سربازی را در عرشه آنلاین بخوانید.

سربازی

آخرین جزئیات طرح سربازی در مجلس/ 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بررسی طرح خدمت سربازی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور معاونین ستادکل نیرو‌های مسلح و نظام وظیفه انجام شد و قطعاً در این مجلس شورای اسلامی به تصویب خواهد رسید.

یعقوب رضازاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن طرح سربازی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش تسنیم، وی گفت: بررسی طرح خدمت سربازی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور معاونین ستادکل نیرو‌های مسلح و نظام وظیفه انجام شد و قطعاً در این مجلس شورای اسلامی به تصویب خواهد رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جزئیات طرح، افزود: تکلیف دانشجویان خارج از کشور و معافیت‌های تحصیلی در این طرح مشخص شده است و همچنین برای مشمولین غایبی که دارای دو یا چند فرزند هستند کسر خدمت در نظر گرفته شده است.

رضازاده با بیان اینکه در طرح مذکور موضوع خرید خدمت دیده نشده است، تصریح کرد: با توجه به این که تعداد مشمولین غایب در کشور زیاد است، طرح سربازی بیشتر برای ساماندهی این مشمولان خواهد بود و نکته مهم این طرح این است که مدت زمان سربازی تغییری ندارد و همان ۲ سال خواهد بود.

وی ادامه داد: اما موضوع مهم طرح سربازی نوع معافیت‌های پزشکی بود که دچار تغییر و تحول شده است و همچنین درباره حقوق‌ها نیز تصمیم گرفته شده است که قرار است در بحث حقوق‌ها اتفاقاتی رقم بخورد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بعد از اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس طرح سربازی در دستورکار صحن قرار خواهد گرفت تا هرچه سریع‌تر این طرح به تصویب برسد.

مشمولان فارغ‌التحصیل کارشناسی و بالاتر می‌توانند از امریه شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا: لغو سهمیه امریه شرکت های دانش بنیان برای مشمولان دارای مدرک کارشناسی صحت ندارد. اختصاص سرباز امریه دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در شرکت های دانش بنیان در چارچوب ضوابط جاری همچنان استمرار دارد.

مشمولان فارغ‌التحصیل کارشناسی و بالاتر می‌توانند از امریه شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسین زاهدی،معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: لغو سهمیه امریه شرکت‌های دانش بنیان برای افراد دارای مدرک کارشناسی صحت ندارد و برابر روال قبل و با تایید معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری و ستاد کل نیرو‌های مسلح اختصاص سرباز امریه دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در شرکت‌های دانش بنیان در چارچوب ضوابط جاری همچنان استمرار دارد.

سخنگوی سازمان وظیفه عمومی گفت: مشمولان و خانواده‌های آنان اخبار مربوط به مقررات خدمت سربازی را صرفا از طریق مرجع قانونی و رسمی سازمان وظیفه عمومی فراجا پیگیری کنن

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109874

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر