فال حافظ

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ آنلاین پنجشنبه 20 مهر 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ آنلاین پنجشنبه 20 مهر 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود

فـال حـافـظ امروز ۲۰ مهر متولدین فروردین

غزل شماره 432 دیوان حافظ : مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی

تعبیر غزل شماره 432 حافظ در فال شما :

همه چیز در گروی داشتن ثروت و مادیات نیست بلکه باید به معنویات نیز توجه داشته باشید. به کسی دلبسته اید که به اشارت های شما بی توجهی می کند.

نگران هستید و به نظر می رسد گره کور به امورتان زده شده و حریفان از شما پیش گرفته اند اما منتظر بهتر شدن اوضاع هستید و همچنان با امید جلو می روید.

فـال حـافـظ امروز ۲۰ مهر متولدین اردیبهشت

غزل شماره 420 دیوان حافظ : ناگهان پرده برانداخته‌ای یعنی چه

تعبیر غزل شماره 420 حافظ در فال شما :

تحولات عمیقی در حالات روانی شما ایجاد شده که دیگران را نیز به تعجب واداشته است. لحظات زندگی را به هدر می دهید و گاهی با حریفان و گاهی با دوستان هستید.

عصبی شده اید و با کوچکترین بهانه ای دعوا راه می اندازید. با این رفتار ناشایست خود باعث شدید اطرافیان که به شما اعتماد داشتند، از اطراف تان پراکنده شوند. چاره کار به در خانه خدا رفتن و رسیدگی به امور معنوی است.

فـال حـافـظ امروز ۲۰ مهر متولدین خرداد

غزل شماره 275 دیوان حافظ : صوفی گلی بچین و مرقع به خار بخش

تعبیر غزل شماره 275 حافظ در فال شما :

کبر و غرور شما را از موفقیت دور کرده و به بیراهه می کشاند. سعی کنید از دورویی و ریاکاری برحذر باشید و با اطرافیان صادق و یکرنگ رفتار کنید. از ایرادهایی که دیگران بر شما می گیرند ناراحت نشوید، اشتباهی که کرده اید را قبول کنید.

به زودی به مراد دل خواهید رسید. مراقب افراد حسود و فریبکار باشید. قدر زندگی و خانواده خود را بدانید و با همسرتان با محبت رفتار کنید. به افرادی که دست نیاز به سوی شما دراز می کنند کمک کنید که دعای خیر آن ها در زندگی شما تاثیر مثبت دارد.

فـال حـافـظ امروز ۲۰ مهر متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 368 دیوان حافظ : فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم

تعبیر غزل شماره 368 حافظ در فال شما :

روزهای سخت و پرچالش از بدیهیات هر زندگی می باشد، همانطور که روزهای خوش ماندگار نیست روزهای ناخوشی و رنج نیز برای همیشه باقی نخواهد ماند.

با تلاش و کوشش می توانید از این ایام سخت به سلامت عبور کرده و به سعادت و خوشبختی دست پیدا کنید. به راه خود ادامه دهید که درهای بسته باز خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز ۲۰ مهر متولدین مرداد

غزل شماره 92 دیوان حافظ : میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت

تعبیر غزل شماره 92 حافظ در فال شما :

تغییر و تحول بزرگی خواهید داشت و در زمینه مادی و معنوی دگرگونی هایی رخ خواهد داد. اگرچه نقل مکان برای تان سخت است اما عاقبت خوشی دارد.

روزهای خوبی در راه است، از این فرصت استفاده کرده و رویاهایی که در سر دارید را عملی کنید.ثروتی به دست می آورید. نذرتان را ادا نکردید و همین مسئله باعث از دست دادن عزیزی خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز ۲۰ مهر متولدین شهریور

غزل شماره 482 دیوان حافظ : ای دل به کوی عشق گذاری نمی‌کنی

تعبیر غزل شماره 482 حافظ در فال شما :

شرایط کاری که می خواستید انجام دهید آماده شده اما اقدامی نمی کنید و با امروز و فردا کار را به عقب می اندازید. اگر تعلل کنید همه چیز به فنا خواهد رفت.

با از دست دادن فرصت هایی که پیش می آید دچار پشیمانی خواهید شد، دوراندیش و آینده نگر باشید تا به آرزوها و اهداف خود دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۰ مهر متولدین مهر

غزل شماره 172 دیوان حافظ : عشق تو نهال حیرت آمد

تعبیر غزل شماره 172 حافظ در فال شما :

نگران شرایط موجود نباشید، شما انسان خلاق و باهوشی هستید کافیست خودتان را باور کنید! گاهی دچار افراط و تفریط در کارها می شوید که خوب نیست، همیشه جانب تعادل را نگاه داشته و در زندگی قناعت کنید. شاید لازم باشد کمی خواسته های خود را کمتر کنید.

نیتی در ذهن دارید که باعث درگیری ذهنی و سرگردانی شما شده، بهتر است از آن صرف نظر کنید زیرا تاکنون چیزی جز غم و ترس برای شما نداشته است.

فردی از نزدیکان به کمک شما نیاز دارد و منتظر شماست، به یاری اش بشتابید.

فـال حـافـظ امروز ۲۰ مهر متولدین آبان

غزل شماره 441 دیوان حافظ : چه بودی ار دل آن ماه مهربان بودی

تعبیر غزل شماره 441 حافظ در فال شما :

چشم انتظار دیدن یار هستید و این انتظار شما را بی قرار و ناراحت کرده است. نگرانی به دل راه ندهید و از یاس و ناامیدی برحذر باشید که به زودی با تلاش و پشتکار به مراد دل خواهید رسید.

صبور و شکیبا باشید تا خداوند لطف و رحمتش را شامل حال شما کرده و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۰ مهر متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 224 دیوان حافظ : خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود

تعبیر غزل شماره 224 حافظ در فال شما :

مراقب باشید که در راه درست قدم برداشته و اسیر وسوسه های شیطانی و هوا و هوس نشوید. قصد انجام کاری دارید که نیاز به درایت و دوراندیشی شما دارد. لجبازی را کنار بگذارید و قبل از شروع خوب فکر کرده و جوانب کار را بسنجید.

نیتی در دل دارید که چندان به صلاح شما نیست، توصیه می شود با افراد با تجربه و مورد اعتماد مشورت کرده و سعی کنید راه های جدیدی را در پیش بگیرید. دل بزرگی دارید و از حرص و طمع دوری می کنید به همین دلیل خداوند نعمت های خود را به زندگی شما سرازیر کرده است. فریب شیطان را نخورید.

فال حافظ امروز ۲۰ مهر متولدین دی

غزل شماره 211 دیوان حافظ : دوش می‌آمد و رخساره برافروخته بود

تعبیر غزل شماره 211 حافظ در فال شما :

اگرچه به ظاهر دچار شکست و ضرر شده اید اما این شرایط دائمی نیست و دیر یا زود روزهای خوش فرا خواهد رسید. ناامیدی را کنار بگذارید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

قدر دوستان صادق را بدانید و سعی کنید با مردم با صداقت و درستی رفتار کنید. برای حل مشکلاتی که در راه رسیدن به مقصود دارید از مشورت با بزرگان بهره گرفته و عجول نباشید.

فـال حـافـظ امروز ۲۰ مهر متولدین بهمن

غزل شماره 147 دیوان حافظ : نسیم باد صبا دوشم آگهی آورد

تعبیر غزل شماره 147 حافظ در فال شما :

اگرچه سختی ها شما را به ستوه آورده و مشکلات زیادی در این راه تحمل کرده اید اما به زودی پاسخ تلاش های خود را دریافت کرده و به مراد دل خواهید رسید. در همه حال به یاد خداوند باشید تا لطفش شامل حال شما گردد.

نذر خود را ادا کنید. بخت با شما یار است و این به خاطر نیت پاک و بندگی معبود است. شک و تردید را کنار بگذارید و به خداوند توکل کنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۰ مهر متولدین اسفند

غزل شماره 401 دیوان حافظ : چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من

تعبیر غزل شماره 401 حافظ در فال شما :

اگرچه برای رسیدن به خواسته خود تلاش بسیاری کرده و روش های مختلف را امتحان کرده اید اما هنوز به نتیجه مورد نظر نرسیده اید. از یاس و ناامیدی برحذر باشید.

با عزم راسخ و اراده محک دوباره از جا بلند شوید و نگران شکست خوردن نباشید. شکست ها مقدمه پیروزی هستند و بدون لحظات سخت، شادی ها معنایی نخواهد داشت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109809

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر