اتفاق بی سابقه در سامانه فروش یکپارچه خودرو! مرحله سوم کی کلید می خورد؟

بخش قابل توجهی از متقاضیانی که در مرحله دوم فروش از مسیر سامانه یکپارچه نسبت به نام نویسی برای خودروهای مونتاژی اقدام کرده بودند از نام نویسی خود پشیمان شده و از حضور در این طرح فروش انصراف داده اند

اتفاق بی سابقه در سامانه فروش یکپارچه خودرو! مرحله سوم کی کلید می خورد؟

 شورای رقابت قیمت های محصولات و خودرهای فروش در سامانه یکپارچه  را اعلام کرد. اعلام قیمت های جدید محصولات تولیدی خودروسازان  درحالی اعلام شد که به گفته مدیران شورای رقابت  متقاضیان ثبت نام خودرو  بسایر کاهش یافته‌اند مرحله سوم  سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ،در چند روز آینده باز می شود مدیر روابط عمومی شورای رقابت درباره سامانه یکپارچه فروش خودرو و  ثبت‌نام خودرو  دوره سوم طرح یکپارچه خودرو توضیحاتی ارائه داد.

مدیر روابط عمومی شورای ملی رقابت گفت: سامانه فروش یکپارچه خودرو همچنان پابرجاست و عرضه محصولات بیشتر از تقاضا شده و در حال حاضر با کمبود تقاضا روبرو هستیم.

سپهر دادجو توکلی مدیر روابط عمومی شورای ملی رقابت اظهار داشت: تأخیر چند روزه در اعلام فروش سامانه یکپارچه خودرو به دلیل ارائه خودرو‌های تولیدی جدید بوده است.

 توکلی با اشاره به عدم افزایش قیمت خودرو گفت: از بهمن ۱۴۰۱ که با حضور گسترده تقاضای کاذب بازار روبرو بودیم با برنامه ریزی‌های انجام شده در حال حاضر به ثبات و آرامش رسیدیم.

وی هدف شورای رقابت را عدم دخالت در بازار با رقابتی شدن محصولات و عرضه مطلوب دانست و افزود: فاکتور‌های زیادی در اقتصاد نقش دارد که باعث عدم تنظیم بازار عرضه و تقاضا می‌شود، ولی باید به نقطه‌ای برسیم تا بازار خود تنظیم گر باشد.

این مقام مسئول گفت: سامانه فروش یکپارچه خودرو همچنان پابرجاست و عرضه محصولات بیشتر از تقاضا شده و در حال حاضر با کمبود تقاضا روبرو هستیم.

مدیر روابط عمومی شورای ملی رقابت با تاکید بر عدم ارائه نظرات هیجانی و به دور از قاعده بیان داشت: با همکاری شورای رقابت، سازمان حمایت از مصرف کننده و وزارت صمت به ثبات و آرامش نسبی در بازار خودرو دست یافتیم که باید با تصمیمات منطقی این آرامش را برای مردم حفظ کنیم.

توکلی افزود: سامانه فروش یکپارچه خودرو به کار خود ادامه می‌دهد تا خودرو‌های اقتصادی‌تر برای اقشار مختلف جامعه عرضه کند و مصرف کننده واقعی به خودرو مطلوب خود با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب دست یابد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108385

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر