رهبر روسیه به سرطان مبتلا شده است

لکه مشکوک سرطانی روی سر پوتین؛ رهبر روسیه قدرت را واگذار می کند؟

رئیس جمهور روسیه در انظار عمومی با کبودی تیر‌های بر روی پیشانی خود ظاهر شد و گفت هیچ کس مانع از پیروزی روسیه در جنگ اوکراین نخواهد شد.

 لکه مشکوک سرطانی روی سر پوتین؛ رهبر روسیه قدرت را واگذار می کند؟

ولادیمیر پوتین رهبر روسیه در حالی با یک لکه تیره مرموز روی پیشانی اش دیده شد که شایعات مربوط به سرطان وی همچنان مطرح است.

به گزارش عرشه آنلاین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ویدئویی که به تازگی منتشر شده با یک علامت تیره عجیب و غیرقابل توضیح روی پیشانی خود ظاهر شد.

رهبر روسیه با تازگی قانونی را امضا کرده که به سبب آن روز ۳۰ سپتامبر به طور رسمی به عنوان «روز اتحاد دوباره» چهار منطقه جدا شده از اوکراین با روسیه شناخته شود.رئیس جمهور روسیه در انظار عمومی با کبودی تیر‌های بر روی پیشانی خود ظاهر شد و گفت هیچ کس مانع از پیروزی روسیه در جنگ اوکراین نخواهد شد.

این علامت غیرقابل توضیح به شایعاتی درباره سلامتی رو به افول پوتین دامن زده است.

مدتی است که شایعاتی مبنی بر ابتلای پوتین به سرطان لوزالمعده، تیروئید و همچنین پارکینسون مطرح می‌شود. دستان لرزان و صورت پف کرده پوتین هر از چندگاهی به این شایعات قوت می‌بخشند.

کبودی پوتین

رئیس جمهور روسیه که هفته آینده ۷۱ ساله می‌شود،

به ادعای منبعی از داخل پنتاگون، ولادیمیر پوتین در بحبوحه جنگ روسیه و اوکراین با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش عررشه آنلاین، گزارش‌های پناتگون حکایت از این دارند که رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به سرطان روده لاعلاج مبتلا شده است. گفته می‌شود صورت بادکرده رئیس جمهور روسیه در این روزها، نشانه استفاده او از داروهای شیمی‌درمانی یا استروئیدها است.

منابع ایالات متحده آمریکا مدعی هستند که حالت خشک چهره پوتین، نشان می‌دهد که وی متحمل درد شدیدی است. شاید پوتین ۶۹ ساله درحالی که مرگ را پیش روی خود می‌دیده، تصمیم به حمله به اوکراین گرفته است تا میراثی را از خود باقی بگذارد!

به گفته مامور سابق اطلاعات نظامی که حالا در پنتاگون فعالیت می‌کند، تحلیل‌گران ولادیمیر پوتین را زیر نظر داشته‌اند و معتقدند وی به شدت ناخوش‌احوال است. منبع مذکور به این نکته اشاره کرده که پوتین در گذشته بارها در حال لبخند زدن دیده شده است، اما طی سال ۲۰۲۲، در کمتر تصویری خشنود به نظر می‌آید. این منبع همچنین اظهار داشته که او نسبت به کرونا احتیاط زیادی به خرج می‌دهد و بر حفظ فاصله با کارکنان خود تاکید دارد.

در عین حال، «دیوید اوئن» (David Owen)، پزشک و وزیر خارجه سابق بریتانیا، اخیراً از احتمال مصرف داروهای تقویت عضله توسط رئیس جمهور روسیه گفته و این را علت تغییر حالت صورت او دانسته است. وی در گفتگو با Times Radio، به بیضی‌شکل شدن صورت پوتین اشاره کرده و گفته است که احتمالات مبنی بر جراحی پلاستیک یا تزریق بوتاکس را به هیچ وجه نمی‌پذیرد.

صورت لاغرتر پوتین را به وضوح می‌توان در تصاویر گذشته وی مشاهده کرد. اوئن می‌گوید رئیس جمهور روسیه یا استروئید آنابولیک یا کورتیکواستروئی (کورتون) مصرف می‌کند و به همین دلیل صورت او چنین شکلی به خود گرفته است.

اوئن همچنین این نکته را متذکر شده که این داروها سیستم ایمنی بدن را تضعیف می‌کنند که بر درصد ابتلا به ویروس کرونا می‌افزاید. پوتین نیز به‌طور سفت و سخت خود را قرنطینه کرده و به عقیده دیوید اوئن، این می‌تواند نشانه‌ای از مصرف استروئیدها توسط پوتین باشد. برخی از کارشناسان بر این باورند که انزوای پوتین طی پاندمی کرونا، تاثیری جدی روی سلامت روان او گذاشته و حتی او را به سمت حمله به اوکراین سوق داده است.

مرگ پوتین

چندی پیش  یک منبع آگاه در داخل کرملین نیز مدعی شد، شاید ولادیمیر پوتین وادار شود برای چند روز کنترل جنگ در اوکراین را در اختیار فرد دیگری قرار دهد چون قرار است بابت سرطان تحت عمل جراحی قرار گیرد.به گزارش وب‌سایت دیلی میل، احتمالا ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه برای زمانی که تحت عمل جراحی قرار بگیرد، آقای نیکولای پاتروشف، رئیس شورای امنیت روسیه را که سابقا رئیس سرویس جاسوسی بود، مسوول کنترل جنگ اوکراین می‌کند.

پاتروشف ۷۰ ساله به عنوان معمار کلیدی استراتژی جنگ اوکراین دیده می‌شود و گفته می‌شود او فردی است که پوتین را متقاعد کرد که کی‌یف لبریز از نئونازی‌هاست.

این ادعای جنجالی، در کانال تلگرامی معروفی تحت عنوان جنرال ‌اس‌وی‌آر (General SVR) منتشر شده که می‌گوید منبع خبرش یک چهره در کرملین با جایگاه مناسب است. این کانال تلگرامی ۱۸ ماه پیش گزارش داده بود که پوتین سرطان دستگاه گوارش و پارکینسون دارد.

ولادیمیر پوتین

براساس گزارش‌ها، او عمل جراحی را به تعویق انداخت. طبق گزارش اس‌وی‌آر، عمل جراحی برای نیمه دوم آوریل برنامه‌ریزی شده بود، اما به تاخیر افتاد. به پوتین توصیه شد که عمل شود و روی تاریخ آن بحث شد و مورد قبول واقع شد. به نظر می‌رسد فوریت خاصی در میان نباشد اما نمی‌شود این عمل را به تاخیر هم انداخت.

در گزارش این کانال تلگرامی همچنین آمده است: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انکولوژی شده و آخرین مشکلات شناسایی شده در آخرین معاینه او با این بیماری مرتبط است.

کرملین همواره قویا شایعات مرتبط با سلامت جسمانی پوتین را رد کرده و تاکید دارد که او در وضعیت مناسبی است.

در ویدئویی که جزئیات ادعاهای جنرال‌ اس‌وی‌آر را شرح می‌دهد، منبع این رسانه که ظاهراً یک چهره ناشناس سابق ارتش عالی‌رتبه کرملین است، گفت: پوتین گفته است که تحت اقدامات پزشکی قرار خواهد گرفت. پزشکان درباره لزوم این عمل تاکید کردند اما تاریخ آن هنوز مشخص نشده است. نمی‌دانم او تا چه مدت بعد از عمل فاقد شرایط لازم برای کار باشد. فکر می‌کنم برای مدت کوتاهی اینطور باشد. بعید است پوتین با انتقال قدرت موافقت کند اما آماده است تا مسوولی برای کنترل روسیه و جنگ تعیین کند.

این منبع آگاه ادامه داد: بنابراین، زمانی که پوتین تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و هوشیار می‌شود که احتمالا دو یا سه روز شود، کنترل واقعی این کشور تنها به نیکولای پاتروشف منتقل می‌شود.

چنین اقدامی جالب‌ توجه خواهد بود، چون براساس قانون اساسی، قدرت تنها باید به میخائیل میشوستین، نخست‌وزیر روسیه برسد. این مقام ۵۶ ساله، تکنوکراتی بدون سابقه نظامی یا ارتباطات با سرویس مخفی است. به گفته این منبع آگاه، انتخاب پاتروشف بدترین گزینه است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108384

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • محمد

        دمتگرم خدابزرگ.یک سگ کمترخونریزجنایتکار.یک جهان ازمرگش لذت میبردبخصوص کشوراوکراین بعدایران ظلم وستم به ایران ومردمش هم کرده .

      ارسال نظر