پیش‌بینی بورس برای فردا ۳ مهر | مسیر بورس منفی خواهد بود؟

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ به چه صورت خواهد بود؟

پیش‌بینی بورس برای فردا ۳ مهر | مسیر بورس منفی خواهد بود؟

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ به چه صورت خواهد بود؟

شاخص کل بورس با رشد در ابتدای معاملات روز گذشته کار خود را آغاز کرده بود با عقب نشینی ۲۸۵۱ واحدی مواجه شد.

ارزش معاملات خرد حداقلی است و به عدد ۳،۴۰۵ میلیارد تومان رسیده است، بورس با خروج نقدینگی (خرید حقوقی) ۱۳۴ میلیارد تومانی و ورود نقدینگی به صندوق‌های درآمد ثابت ۲۰۱ میلیارد تومانی همراه شده است.

۶۸ نماد به ارزش ۲۶۰ میلیارد تومان در وضعیت صف خرید و ۳۱ نماد به ارزش ۲۵۸ در وضعیت صف فروش قرار داشتند و این نشان می‌دهد بازار وضعیت متعادلی را دارد، اما امروز با ۱،۰۸۹ میلیارد تومان ورود پول و ۱،۴۴۶ میلیارد تومان خروج پول در بورس مواجه بودیم.

تعداد نماد‌های منفی بازار سرمایه امروز بیشتر از نماد‌های مثبت بوده و ۲۳۸ نماد مثبت و ۶۸ نماد صف خرید بودند، در مقابل هم ۳۳۴ نماد منفی و ۳۱ نماد صف فروش بودند.

ارزش معاملات بورس تهران دیروز به حدود رقم هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان رسید. حکشتی، فارس و شپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و تکاردان، شستا و حکشتی سه نماد پرتراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با اُفت ۱۰ واحدی روی پله ۷۲۱ هزار و ۷۸۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۶۲۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان رسید.

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۵۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین شیمیایی و فلزات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

وپارسار ۲، افران و و همای بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وپارسار ۲، شستا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۶۳، اراد ۸۹۴ و اخزا ۱۰۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، خاور و ثبات بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

پیش بینی بورس دوشنبه

با توجه به تمامی نکات ذکر شده در بالا و شرایطی که درباره آن‌ها صحبت شد، پیش بینی می‌شود که بورس فردا نیز مسیری متعادل و منفی داشته باشد که در صورت انتشار گزارش‌های ماهانه و ۶ ماهه، مسیر می‌تواند برای شرکت‌هایی که شرایط مناسبی را مخابره کرده‌اند، تغییر کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107320

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر