علم‌ الهدی

صدای علم‌الهدی در آمد/ حمایت همه جانبه از وزیر ورزش

علم‌الهدی: همه مسائل از چمن تا گلایه‌های فلان آدمی را بر سر وزیر ورزش می ریزند!

صدای علم‌الهدی در آمد/ حمایت همه جانبه از وزیر ورزش

علم‌الهدی با بیان اینکه همه مسائل از چاله چمن گرفته تا گلایه‌های فلان آدمی که فلان پول را در ورزش گرفته را به سر وزیر می‌ریزند، گفت: وقتی وزیر ورزش و جوانان با این سیل مطالبات روبرو می‌شود، هیچ کدام از طرح و برنامه‌هایش برای جوانان را نمی‎‌تواند اجرا کند.

به گزارش عرشه آنلاین، علم‌الهدی: همه مسائل از چمن تا گلایه‌های فلان آدمی را بر سر وزیر ورزش می ریزند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وقتی وزیر ورزش و جوانان با سیل مطالبات ورزشی روبرو می‌شود، هیچ کدام از طرح و برنامه‌هایش برای جوانان را نمی‎‌تواند اجرا کند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت این وزارتخانه، اظهار کرد: وزارتخانه‌های فرهنگ و ورزش، دو وزراتخانه‌ای هستند که وقتی عزیزان در آن‌ها مسئولیت پیدا می‌کنند، با سیل شدید مطالبه و توقع مواجه می‌شوند که دست و پای آنان را برای برداشتن قدم‌های بلند می‌بندد.

وی ادامه داد: در وزارت ارشاد، جریان‌های هنری چنان مطالباتشان را مطرح می‌کنند که آقای وزیر خیال می‌کند هر چه توان دارد را هم به کار ببرد، از تأمین مطالبه هنرمندان برنمی‌آید. از این رو همه توانش را در یک نقطه متمرکز می‌کند.

آیت الله علم الهدی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متأسفانه ورزش نیز همین‌طور است، علی‌رغم اینکه عنوان این وزارتخانه را «ورزش و جوانان» انتخاب کرده‌اند، اما آنقدر افراد در باشگاه‌ها و موقعیت‌های مختلف ورزشی سیل مطالبات خود را مطرح می‌کنند و رسانه‌ها نیز دنبال آن را می‌گیرند تا فشار بیاورند و به نتیجه برسد که سایر موضوعات به حاشیه می‌رود./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107261

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر