زخم کاری

سکانس جنجالی زناله سریال زخم کاری پربازدید شد +فیلم

این سکانس از سریال زخم کاری را سوژه شده است

سکانس جنجالی زناله سریال زخم کاری پربازدید شد +فیلم

 سکانسی جنجالی از زخم کاری که حسابی وایرال شد

به گزارش عرشه آنلاین؛سکانسی از سریال «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان طی ساعات گذشته در فضای مجازی پربازدید شده است.

برترین‌ها: سکانسی از سریال «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان طی ساعات گذشته در فضای مجازی پربازدید شده است.

برخی کاربران، دیالوگ‌های این سکانس را «زن ستیزانه» می‌دانند.

این گروه اعتقاد دارند زنان در کل این سریال، «منفعت‌طلب» و «خائن» معرفی می‌شوند.

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند.

زخم کاری

در قسمت های پیشین سکانسی تماشایی از خوانندگی و نوازندگی الناز ملک در سریال زخم کاری که طی ساعات اخیر در فضای مجازی وایرال شده را مشاهده می‌کنید.

زمان و ساعت پخش سریال زخم کاری

به گزارش عرشه آنلاین، بازگشت از روز جمعه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. حالا با قطعی شدن زمان پخش این مجموعه، در پاسخ به سوال بینندگان طرفدار مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال زخم کاری ۲ کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که سریال زخم کاری: بازگشت، جمعه هر هفته ساعت ۸:۰۰ صبح از فیلیمو منتشر خواهد شد.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این مجموعه است. در شرح قصه این فصل از «زخم کاری» آمده است‌ که: «در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107219

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر