علی دایی

صدای علی دایی در آمد /مدیران پرسپولیس مربیان را تنها گذاشتند

علی دایی همواره نظرات خودش را با صراحت لهجه خاصی بیان می‌کند.

صدای علی دایی در آمد /مدیران پرسپولیس مربیان را تنها گذاشتند

علی دایی همواره نظرات خودش را با صراحت لهجه خاصی بیان می‌کند.

به گزارش عرشه آنلاین، پرسپولیس حالا به واسطه ناکامی خانگی مقابل النصر و کریستیانو رونالدو اوقات خوشی را سپری نمی‌کند و نکته اینجاست که ۱۲ سال قبل هم در همین روزها به واسطه ناکامی برابر استقلال در رقابت‌های لیگ برتر وضعیتی مشابه داشت.

در آن مقطع حمید استیلی به واسطه ناکامی مقابل آبی‌پوشان پایتخت و شکل جانشینی‌اش به جای علی دایی به‌شدت مورد انتقاد قرار داشت اما دایی که تحت عنوان سرمربی راه آهن فعالیت می‌کرد، طی یک مصاحبه توفانی مدیران وقت باشگاه را مورد خطاب قرار داد و گفت: دعوای من با حمید استیلی فوتبالی است و از او گلایه دارم اما مدیران باشگاه این روزها همان‌کاری را در مورد استیلی انجام داده‌اند که در دوران سرمربی‌گری من هم می‌کردند. الان سه روز از شکست پرسپولیس می‌گذرد و از آقایان مدیر هیچ صدایی بلند نشده است. آن‌ها حمید استیلی را در مقابل هواداران و رسانه‌ها تنها گذاشته‌اند.

در دوره من هم همین‌طوری بود. وقتی تیم دچار مشکل می‌شد هیچ‌کس حرفی نمی‌زد اما وقتی قهرمان می‌شدیم حتی  اقوام این افراد هم برای گرفتن مدال و حضور در عکس‌های یادگاری حاضر بودند. موقع پیروزی همه آن‌ها هستند و همان‌طور که گفتم حتی دوستان و اقوام آن‌ها هم می‌آیند تا از سکو بالا بروند اما وقتی تیم می‌بازد، سرمربی را تنها می‌گذارند.

دایی ادامه داد: بوقچی‌ها هم  فکر می‌کنند سیاستگذار این باشگاه هستند! چه معنی دارد چنین افرادی در سیاست‌های فنی و مدیریتی دخالت کنند؟ باید درب باشگاهی را که بوقچی‌ها برایش تعیین تکلیف می‌کنند را تخته کرد. من نمی‌دانم چرا یکسری از این آقایان حاضر نیستند از پرسپولیس و فوتبال دل بکنند! مهرماه فرا رسیده و بهتر است این دوستان بروند و به فکر درس و مشقشان باشند./ خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106906

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر