ورزشگاه آزادی

پیشنهاد عجیب ممکن برای چمن ورزشگاه آزادی

در حالی که لیگ برتر نزدیک سه ماه تعطیل بود و تازه شروع شده،مهدی تاج پیشنهاد تعطیلی ۴ ماهه بازی ها آن هم در سال برگزاری جام ملتهای آسیا را می دهد.

 پیشنهاد عجیب ممکن برای چمن ورزشگاه آزادی

در حالی که لیگ برتر نزدیک سه ماه تعطیل بود و تازه شروع شده،مهدی تاج پیشنهاد تعطیلی ۴ ماهه بازی ها آن هم در سال برگزاری جام ملتهای آسیا را می دهد.

به گزارش عرشه آنلاین، چمن ورزشگاه آزادی مدت‌هاست که مشکل پیدا کرده و حالا که النصر با ۷ ستاره بزرگ فوتبال جهان به تهران آمده تازه آقای تاج می‌فرمایند اگر بتوانیم لیگ را ۴ ماه تعطیل کنیم چمن را درست خواهیم کرد! با مزه است نه؟

سه ماه لیگ تعطیل بود، همه رفته بودند تفریح و حالا تازه یادشان آمده که لیگ را ۴ ماه تعطیل کنند، آن هم در سالی که جام ملت‌های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را داریم و همین‌طوری مسابقات داخلی چپ و راست تعطیل می‌شود. الان حدود یک ماه است که استقلال بازی ندارد و شاید یک ماه دیگر هم بازی نداشته باشد! یعنی جواد نکونام برای ۴ بازی تیمش را به بدنسازی برد و حال دوباره باید بدنسازی کند! یکی هم نیست به رئیس فدراسیون بگوید یعنی شما در ۳ ماه تعطیلی نمی‌دانستید چمن آزادی خراب شده و خبر نداشتید که ۲۸ شهریور پرسپولیس باید با النصر بازی کند؟ چرا همه کارها را به دقیقه ۹۰ واگذار می‌کنید و چرا در موارد بسیار ساده هم باید ضعف مدیریت داشته باشیم؟ همین ماجرای استقبال از رونالدو را ببینید، اینجا هم ضعف مدیریت فوران می‌کند و کاملاً مشخص است که ما نه مدیریت خوبی در این قبیل موارد داریم و نه برنامه‌ریزی و دوراندیشی.

نساجی و سپاهان به میدان رفتند و چمن ورزشگاه‌های هند و عراق به مراتب بهتر از ورزشگاه آزادی بود، بعد ما داعیه میزبانی جام ملت‌ها و جام جهانی را هم داریم و فکر می‌کنیم همه مشکلات فقط مربوط  به عدم حضور خانم‌هاست در حالی که مثلاً جام ملت‌ها ۸ ورزشگاه استاندارد می‌خواهد که ما در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن فقط ۳ ورزشگاه آبرومند داریم. وضعیت ورزشگاه آزادی را که می‌بینید، خدا را شکر هیچ مسئولی هم انتقادپذدیر نیست و در مواقع حساس همه سعی می‌کنند توپ را به زمین دیگران بیندازند.

باور کنید تعمیر ورزشگاه آزادی را می‌شد ۳ ماه قبل تمام کرد تا برای شروع لیگ برتر مشکلی نباشد، نه اینکه تازه دیروز جلوی ورزشگاه را آسفالت کنند. از نظم و برنامه‌ریزی مسابقات هم که حرف نزنیم خیلی بهتر است. برای بازی‌های آسیایی که اهمیت زیادی ندارد و حتی قهرمانی تیم امید در این مسابقات هیچ‌کس را خوشحال نمی‌کند، کل لیگ تعطیل شده و تازه آقای تاج می‌گوید اگر بتوانیم لیگ را ۴ ماه تعطیل کنیم.../ خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106614

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر