قتل

مادر کشی فجیع /پسر سنگدل بعد قتل خودکشی کرد

هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره‌ تلفن‌‌های اورژانس اجتماعی در ایران ۱۲۳ و در آمریکا و کانادا ۹۱۱ تماس بگیرید.همچنین شماره ۱۴۸۰ سامانه صدای مشاور و شماره ۱۵۷۰ که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین

مادر کشی فجیع /پسر سنگدل بعد قتل خودکشی کرد

قتل هولناک مادر با پرتاب چرخ خیاطی در تهران اتفاق افتاد. مرد ۴۳ ساله پس از اعتراف به قتل مادرش در یک قدمی آزادی از زندان قرار گرفت.

به گزارش عرشه آنلاین، ۴ اسفند سال گذشته ماجرای قتل مادر پیری به دست پسرش در منطقه نواب تهران به بازپرس ویژه قتل مخابره شد و خیلی زود ماموران پلیس و بازپرس ویژه قتل برای تحقیق پای در صحنه جرم گذاشتند و ماموران مشاهده کردند پسر جوان نیز پس از قتل مادرش خودش را از بالای ساختمان به پایین پرت کرده است.

خیلی زود پسر جوان به بیمارستان منتقل شد و بررسی ها در صحنه جرم نشان از آن داشت که پسر ۴۲ ساله که اعتیاد به مواد مخدر شیشه داشته با پرت کردن چرخ خیاطی به سمت مادرش دست به قتل زده است.

کارآگاهان در جریان تحقیقات متوجه شدند پسر دیگر این زن میانسال در یکی دیگر از اتاق‌های این خانه حضور داشته و از شدت ترس در را قفل کرده است که بلافاصله پسر جوان مورد بازجویی قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: دقایقی قبل، برادر بزرگترم که موادمخدر «شیشه» مصرف می‌کند، به سمت اتاق مادرم رفت و چرخ خیاطی‌ای که در آنجا وجود داشت را بلند کرد و ۲ بار به سر مادرم کوبید. در لحظه جنایت به‌دلیل اینکه به شیشه اعتیاد دارم و قرص خواب نیز مصرف کرده بودم و توهم داشتم، نتوانستم از اتاق بیرون بیایم و از شدت ترس فقط در اتاق را قفل کردم. نمی‌دانم برادرم قصد فرار داشت یا می‌خواست خودکشی کند که از پنجره پایین افتاد.

پسر جوان که اقدام به خودکشی کرده بود پس از چند ماه وقتی بهبود یافت با دستور بازپرس براعه از بیمارستان به زندان منتقل شد.

حالا بعد از گذشت ۷ ماه در پی تحقیقات نهایی پرونده و کالبد شکافی های صورت گرفته توسط کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند که آثار کبودی های متعدد روی آرنج دست زن ۷۱ ساله وجود داشته که هم برای همان روز حادثه بوده  یا احتمال این را می دهند که پسر  جوان در گذشته نیز اقدام کتک زدن مادرش کرده است .

گفتگو با قاتل شیشه ای مادر

صبح امروز 26 شهریور متهم با دستور  بازپرس شعبه 3 دادسرای جنایی برای تحقیقات بیشتر از زندان به دادسرای امورجنایی تهران منتقل شد.

چند خواهر و برادر هستید؟

7 برادر و 2 خواهر دارم.

به چه جرمی دستگیر شدی؟

 مادرم را کشتم.

انگیزه ات برای کشتن مادرت چه بود؟

ما مشکلات مالی زیادی داشتیم، من معتاد به شیشه بودم و روز حادثه مقدار زیادی شیشه مصرف کرده و در حالت طبیعی خودم نبودم و بدون دلیل چرخ خیاطی را به سمت مادرم پرتاب کردم که مادرم قصد داشت با جای خالی دادن در امان باشد که چرخ خیاطی با شدت بیشتری به سرش برخورد کرد.

در خانه تنها بودی؟

نه، برادر کوچکترم سهیل در اتاق دیگری بود اما چون مواد و قرص خواب آور مصرف کرده بود اصلا نفهمید چه اتفاقی افتاده است.

چرا بعد از کشتن مادرت خودت را از بالکن پرت کردی؟

وقتی هوشیاری خودم را به دست آوردم و فهمیدم که مادرم را کشته ام برای اینکه خودم هم بمیرم از پنجره به بیرون پریدم اما زنده ماندم!

خانواده ات تو را بخاطر قتل مادرت می بخشند؟

بله همه خواهر وبرادرانم رضایت داده اند فقط یکی از برادرهایم که در خرم آباد دکتر است و قرار شده او هم رضایت نامه اش را برای بازپرس ارسال کند و برادر دیگرمکه در هلند است بر اساس پیشنهاد بازپرس براعه به کنسولگری رفته و او هم رضایت می دهد.

حرف آخر؟

به خدا قسم به هیچ وجه قصد کشتن مادرم را نداشتم فقط در حالت طبیعی نبودم و نفهمیدم چیکار می کنم.

بازپرس محمدمهدی براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران پس از شنیدن آخرین اعترافات متهم و اعلام نظر نهایی پزشک قانونی و اعلام مشاهده آثار کبودی بر روی بدن قربانی به غیر از محل اثابت چرخ خیاطی و همچنین با جلب رضایت اولیای دم و وراث دیگر دستور بازداشت موقت برای متهم صادر تا پس از تکمیل نهایی پرونده و ارسال رضایت نامه دو برادر دیگرش نتیجه نهایی در هفته آینده اعلام خواهد شد./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106450

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر