پرسپولیس

اخطار ۲۵۰ میلیون تومانی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید خود را آماده اجرای قوانین سفت و سخت کند.

اخطار ۲۵۰ میلیون تومانی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید خود را آماده اجرای قوانین سفت و سخت کند.

به گزارش عرشه آنلاین، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس از روز سه شنبه ۲۸ شهریور آغاز می‌شود و شاگردان یحیی گل محمدی در اولین قدم باید به مصاف النصر عربستان و کریستیانو رونالدو بروند. مسابقه‌ای بسیار حساس و جذاب که نه تنها در آسیا بلکه در سراسر جهان مخاطبان فراوانی دارد اما نکته اینجاست که جدا از مسائل فنی و اتفاقات حاشیه‌ای که در خلال آن رخ می‌دهد، قواعد برگزاری این دیدار و به طور کلی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هم فوق العاده جدی است و ناظران ای اف سی روی اجرای آنها تاکید فراوانی دارند.

یکی از مواردی که معمولاً در لیگ برتر خودمان کمتر رعایت می‌شود ولی در لیگ قهرمانان آسیا روی اجرای ۱۰۰ درصدی آن تاکید فراوانی وجود دارد، سوار نشدن افراد غیر مسئول به اتوبوس‌هایی است که وظیفه آوردن بازیکنان و مربیان تیم‌ها به ورزشگاه را بر عهده دارند. طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا، فقط افرادی اجازه سوار شدن به این اتوبوس‌ها را دارند که برایشان در قالب چهره‌های رسمی تیم آی دی کارت صادر شده و حتی گاهی اوقات مدیران باشگاه نیز به خاطر نوع آی دی کارت خود اجازه سوار شدن به این اتوبوس را ندارند.

ناظر کنفدراسیون قبل از هر دو تیم به ورزشگاه آزادی می‌رود و هنگامی که اتوبوس حامل پرسپولیس و النصر به استادیوم برسد، مقابل در قرار می‌گیرد و هر کس که پیاده می‌شود را با آی دی کارت خودش تطبیق می‌دهد. اگر فردی بدون کارت هویت مد نظر کنفدراسیون سوار اتوبوس شده باشد، باشگاه مورد نظر حداقل ۵۰۰۰ دلار جریمه خواهد شد. رقمی که به پول کنونی ما می‌شود ۲۵۰ میلیون تومان. در واقع AFC تاکید دارد که اتوبوس تیم‌ها تحت هیچ شرایطی نباید به اتومبیل شخصی تبدیل شود.

یکی از عوامل ایرانی برگزاری مسابقه پرسپولیس مقابل النصر در این رابطه به خبرورزشی گفت: این مسئله صرفاً مربوط به پرسپولیس نمی‌شود و در رابطه با النصر عربستان هم صادق است. باور کنید حتی مدارک شناسایی خود کریستیانو رونالدو را هم چک می‌کنند چون کنفدراسیون روی برخی مسائل فوق العاده حساس است. البته در تمام دیدارها قاعده مذکور پیاده می‌شود و علاوه بر پرسپولیس، سپاهان و نساجی هم باید فوق العاده مراقب باشند تا هیچ آدم غیرمسئولی را داخل اتوبوس تیم سوار نکنند./ خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106335

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر